جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ Friday 19 April 2024

حجت الاسلام حاجتی:

خوزستان نباید آزمایشگاه مدیریت‌ها باشد

حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی ضمن قدردانی از سازمان تبلیغات اسلامی در انتصاب حجت الاسلام اخوان صباغ به عنوان مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان و قدردانی از مجاهدت‌های نبی زاده، گفت: نباید خوزستان محل آزمایشگاهی برای برخی مدیریت‌ها باشد که اگر قوی بود او را به تهران بفرستند، بلکه اگر مدیری در کشور امتحان خود را خوب پس داد باید به خوزستان بیاید.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان که امروز چهارشنبه ۱۸ خرداد در تالار شهید جمال‌پور اهواز برگزار شد، گفت: حجت‌الاسلام نبی‌زاده در طول این سه سال مجاهدت کرد و خصوصا جمعی از طلاب و روحانیون انقلابی را در این مدت به چرخه تولید محتوای تبلیغی آورد و باید این دستاورد را تبریک گفت. ممکن است دست حجت‌الاسلام نبی‌زاده در تأسیس دفاتر قاصر بوده باشد، اما همت‌شان بلند بود. جامعه علمی و تبلیغی از شما که فرزند مساجد اهواز هستید، قدردانی می‌کند.

وی ضمن قدردانی از حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، برای انتصاب اخوان صباغ به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، گفت: آقای اخوان، فرزند دیگری از فرزندان استان خوزستان است که عضو فعال، ولایت‌مدار و تأثیرگذار کشوری است. نگاه سازمان تبلیغات اسلامی کشور به خوزستان نگاه بسیار خوبی است. نباید خوزستان محل آزمایشگاهی برای برخی مدیریت‌ها باشد که اگر قوی بود او را به تهران بفرستند، بلکه اگر مدیری در کشور امتحان خود را خوب پس داد باید به خوزستان بیاید. خوزستان مشحون از خلأها و محرومیت‌ها است و دشمن همیشه چشم طمع به آن داشته است.

حاجتی خاطرنشان کرد: درخواست ما این است که نظر و توجه ویژه سازمان تبلیغات اسلامی به استان خوزستان استمرار پیدا کند. در برخی از شهرها که دفتر تبلیغات اسلامی تأسیس شد، تحولی به وجود آمد و طلاب در این مناطق تحول‌آفرینی کردند. شبکه نیروهای روحانیون جوان به خوبی به کار گرفته شدند و ان شاءالله مدیرکل جدید این ظرفیت را استمرار و توسعه ببخشد.

نویسنده کتاب «عصر امام خمینی(ره)» در ادامه با تصریح به اینکه ما کمتر روی امام راحل تأمل کردیم در حالیکه دشمن مطالعات خود را عمیق‌تر کرده است، گفت: دشمن فهمیده است که امام یک پرتو است و ریشه این مرد، عشق به اهل‌بیت(ع) است، از این رو تلاش می‌کنند، ائمه را مورد هدف قرار دهند. خیلی‌ها به مطالعه امام اهتمام ندارند.

وی با تصریح به هتک حرمت اخیر به ساحت امام رضا(ع) گفت: به نظر می‌رسد واکنش جریان جبهه انقلاب اسلامی و نیروهای منتقد همان‌طور که در شناخت و معرفی امام به جامعه ناقص بود و حق مطلب را ادا نکرد، در این قضیه هم ناقص بود و حق مطلب را ادا نکرد. چرا باید رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر خود بفرمایند که نگذارید امام فراموش شود و امام روح جمهوری اسلامی است.

حاجتی خاطرنشان کرد: امروز شبکه روحانیون انقلابی گردهم جمع شده‌اند. خواهشم این است که این شبکه به توصیه‌های رهبر انقلاب درباره امام راحل توجه کنند. هر شهر و روستای ما باید در عرض ارادت به امام رضا(ع) یک تجمعی برگزار کنند و بیش از عرض ارادت، از جریانی که امام رضا(ع) را مورد هدف قرار داده است، برائت بجویند. این زیبنده نیست که استانی که در دروازه ورود امام رضا(ع) است، تجمات ضعیف داشته باشد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of