یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ Sunday 19 May 2024

رفع مشکلات بخش اسماعیلیه اهواز در دستور کار قرار گرفت

در جلسه شورای اداری بخش اسماعیلیه که با حضور فرماندار اهواز، مجتبی یوسفی ، معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار،بخشدار اسماعیلیه اهواز و جمعی از مسوولان ادارات ودستگاه های اجرایی در روستای مگطوع بخش اسماعیلیه برگزار شد، رفع برخی از مشکلات این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، فرماندار اهواز در خصوص مصوبات این جلسه گفت: برای آسفالت جاده مواصلاتی بین محور اهواز- خرمشهر و امام جعفر صادق(ع) حدفاصل پاسگاه تا روستای شمریه به طول هفت کیلومتر با پیگیری های یوسفی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی مبلغ ۶۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد.
مسعود فلاحی افزود: طرح چهار دهانه پل در نقاط مورد نیاز و مشخص شده، از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در این بخش اجرا می شود.
وی ادامه داد: روکش آسفالت جاده حدفاصل کاظمی یک تا کاظمی ۲ به طول سه کیلومتر نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود که قرار است انجام شود.
فرماندار اهواز در ادامه گفت: برای تکمیل ۱۰ باب مدرسه نیمه تمام در روستاهای بخش اسماعیلیه اهواز، مقرر شد؛ جلسه ای با حضور مدیران ادارات آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در فرمانداری برگزار شود تا هر چه سریعتر عملیات اجرایی آنها به پایان برسد.
فلاحی در خصوص مشکل برق در برخی از نقاط این بخش افزود: جابجایی تیر برق و همچنین تعویض تیرهای برق فرسوده نیز در اولویت قرار دارد و بهسازی و اصلاح روشنایی روستاها نیز از سوی شرکت توزیع برق اهواز انجام می شود.
وی در پایان گفت: رفع مشکل آنتن دهی موبایل و تلفن و همچنین زیرساخت های ورزشی در بخش اسماعیلیه اهواز نیز قرار است جلساتی برای پیگیری و رفع این مشکلات برگزار شود.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of