جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ Friday 29 March 2024

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

برای افتتاح پروژه‌ها در دهه فجر می‌توان از شبکه شاد بهره مند شد

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: برای افتتاح پروژه‌ها در دهه فجر می‌توان از شبکه شاد برای غیرحضوری کردن برنامه‌ها استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش مودت عصر امروز در ستاد استانی دهه فجر اظهار کرد: اگر برنامه‌های دهه فجر به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری باشد شرایط مدیریت جمعیت دانش آموزان و فرهنگیان متفاوت است؛ برای افتتاح پروژه‌ها می‌توان از شبکه شاد برای غیرحضوری بودن برنامه‌ها بهره مند شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم نمادین زنگ انقلاب لازم است، افزود: اجرای سرود همگانی را هم در مدارس داریم که اگر راهپیمایی هم حضوری باشد، بیش از ۵۰۰ نفر از دانش آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: برگزاری تریبون آزاد، گفتمان و پرسش و پاسخ، نمایشگاه دستاوردها و تولیدات فرهنگیان، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با محوریت عفاف و حجاب، همایش نقش زنان در انقلاب اسلامی، نمایشگاه کتاب، جشنواره دانایی توانایی (مسابقه کتابخوانی) و همچنین یادواره سردار دل‌ها (دل نوشته) از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش خوزستان برای دهه فجر است.

مودت عنوان کرد: تجلیل از خانواده شهدا و دانش آموزان نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی، برگزاری اجلاس سراسری نماز، جشن تکلیف، کشت نهال، دیدار با ائمه جماعات، غبارروبی از گلزار مطهر شهدا، اجرای برنامه‌های مهمانی لاله‌ها و تجدید بیعت با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و همچنین میزگرد سبک زندگی ایرانی – اسلامی و تحکیم خانواده نیز از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش خوزستان برای دهه فجر است.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در فضای مجازی، مراسم صبحگاه مشترک، همایش پیاده روی فرهنگیان و دانش آموزان، جشن‌های محلی و بومی در مدارس روستایی و عشایری، حضور در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و همچنین تولید کلیپ و محتوای الکترونیک و انتشار در شبکه شاد و فضای مجازی هم از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش خوزستان برای دهه فجر است.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of