جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ Friday 26 April 2024

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان:

امتحانات پایان نیم‌سال دانشگاه فرهنگیان غیرحضوری است

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا و تصمیم سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان همه امتحانات پایانی نیم سال اول ۱۴۰۰ -۱۴۰۱ به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

دکترحسن جرفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه آموزش همه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تاکنون به صورت کاملا مجازی است، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا و تصمیم سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان همه امتحانات پایانی نیم سال اول ۱۴۰۰ -۱۴۰۱ به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با شاره به تعداد دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه، ادامه داد: در سطح استان خوزستان حدود ۶ هزار دانشجو معلم در حال تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان در خصوص تعداد دانشجویان در نظر گرفته شده برای استان خوزستان خاطرنشان کرد: برای امسال ۱۶۰۰ دانشجو معلم پذیرش داشتیم و بیشترین آمار جذب دانشجو معلم در چهار سال گذشته متعلق به استان خوزستا بوده است.

جرفی گفت: در سال ۹۵ حدود ۶۰۰ دانشجو معلم داشتیم که این تعداد اکنون پس از پنج سال به ۶ هزار دانشجو افزایش یافته است. اگر جذب دانشجو معلم با این روند ادامه یابد تا سال ۱۴۰۲ کمبود معلم به کمترین سطح خود خواهد رسید.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of