سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ Tuesday 30 April 2024

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان:

هیچ محدودیتی در تأمین اعتبارات آب و فاضلاب اهواز نیست

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان گفت: وزیر نیرو اعلام کرده که هیچ محدودیتی در تأمین اعتبارات آب و فاضلاب اهواز وجود ندارد و ما هیچگونه نگرانی در خصوص اعتبارات نداریم.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال ۹۸ بعد از سیلابی که مشکلاتی برای مردم اهواز ایجاد کرد، مقام معظم رهبری دستور دادند تا ۵۰ میلیون یورو از صندوق توسعه در اختیار آب و فاضلاب اهواز برای رفع مشکلات و اصلاحات واگذار شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان افزود: آن مبلغ سال ۹۹ تقریباً تبدیل شد به حدود ۵۴۰ میلیارد تومان که تخصیص داده شد و زمان قبول مسئولیت حدود ۳۰۰ میلیارد تومان مانده بود که آن را بابت پیش پرداخت قرارداد دادیم تا روند کار افزایش یابد.

وی بیان کرد: ولی بعداً تأمین منابع به اعتبارات تملک دارایی‌های دولت وابسته شد که یک هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان برای این ماجرا پیش بینی شد که قسمتی از اجرایی شدن طرح شبکه فاضلاب اهواز به مدت سه سال به اتمام برسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان خبر داد: رئیس جمهور نیز برای کاهش این زمان به دو سال دستورات لازم را صادر کرد؛ همچنین از این به بعد منابع مربوط به پروژه آب و فاضلاب اهواز از محل اعتبارات تملک دارایی تأمین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال حدوداً بین ۸۳۰ تا ۸۴۰ میلیارد تومان اعتبار داریم، گفت: وزیر نیرو اعلام کرده که هیچ محدودیتی در تأمین اعتبارات آب و فاضلاب اهواز وجود ندارد و ما هیچ گونه نگرانی در خصوص اعتبارات نداریم.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of