پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ Thursday 28 March 2024

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان

برخورد با مدیرانی که حضور در مدرسه را اجباری کرده‌اند

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برخورد با مدیرانی که حضور در مدرسه را اجباری کرده‌اند، خبر داد.

کوروش مودت در هشتاد و نهمین نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که (۶ آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در شیوه نامه بازگشایی مدارس، لفظ اختیار یا اجبار را به کار نبرده‌ایم و به مدیران نیز گفته‌ایم دانش‌آموزان را برای حضور در مدارس مجبور نکنند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: هر دانش‌آموز یک تا سه روز در مدرسه حضور پیدا می‌کند و این برنامه‌ریزی در هر مدرسه متفاوت است. بر اساس بازدیدها از مدارس، به صورت صددرصد از حضور دانش‌آموزان در مدارس استقبال نشده اما نسبتا استقبال شده است و مدارس با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حال فعالیت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: در صورتی که مدرسه‌ای، دانش‌آموزان را مجبور به حضور در مدرسه کرده باشد، پیگیری می‌کنیم و تذکرات لازم را خواهیم داد. با مدیرانی نیز که حضور در مدرسه را برای دانش‌آموزان اجباری کرده‌اند، برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه در بازگشایی مدارس ابتدایی واکسیناسیون الزامی نیست، افزود: در خوزستان حدود ۵ هزار و ۳۰ مدرسه ابتدایی وجود دارد که تا هفته گذشته ۳ هزار و ۱۰۰ مدرسه از این تعداد مجوز بازگشایی را اخذ کرده‌اند.

مودت با اشاره به باز کردن پنجره‌ها در کلاس‌های مدارس به منظور تهویه هوا گفت: ۵۵ هزار کلاس درس در خوزستان داریم و برای نصب تهویه به ۵۵ میلیارد تومان نیاز است.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of