سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ Tuesday 14 May 2024

واکسیناسیون دانش آموزان در مراکز خدمات سلامت شرق اهواز آغاز شد

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: واکسیناسیون دانش آموزان از امروز چهارشنبه در مراکز خدمات جامع سلامت این منطقه انجام می شود.

به گزارش ایرنا امراله مردانی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: دانش آموزان علاوه بر پایگاه های تجمیعی، از امروز ۲۶ آبان‌ماه می‌توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی محل سکونت خود برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

وی افزود: از دانش آموزان و به ویژه اولیاء آنها انتظار داریم این موضوع را جدی گرفته و هر چه سریعتر نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز عنوان کرد: اکنون حدود ۷۰ درصد جمعیت دانش آموزی شرق اهواز حداقل یک دُز واکسن را تزریق کرده اند و امیدواریم مابقی این افراد زیر پوشش واکسیناسیون قرار گیرند.

وی با اشاره به پایین بودن میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان و اهواز بیان کرد: اگرچه روند بیماری کاهشی است اما نباید دچار عادی انگاری شده و رعایت پروتکل ها را زیر پا بگذاریم.

مردانی افزود: در شرایط موجود، واکسیناسیون نقش موثری در مهار بیماری داشته و از آنجا که احتمال پیک جدید بیماری وجود دارد، از مردم درخواست داریم شتاب بیشتری نسبت به دریافت واکسن داشته باشند.

اکنون یک شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، ۱۱ شهرستان زرد و ۱۵ شهرستان آبی کرونایی هستند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of