شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 11 May 2024

معاون سرمایه گذاری منطقه آزاداروند:

اولین رویداد تکنولوژی در آبادان و خرمشهر برگزار می شود

جبارسالم پورمعاون سرمایه گذاری منطقه آزادارونددرنشست خبری اولین رویدادتکنولوژی درشهرهای آبادان وخرمشهرگفت : این رویدادقراراست درأذرماه توسط شرکت ارتباط همراه گویا اروندوباهمکاری منطقه آزاداروندصورت گیرد.

جبارسالم پورمعاون سرمایه گذاری منطقه آزاداروند در نشست خبری اولین رویداد تکنولوژی درشهرهای آبادان و خرمشهر گفت : این رویداد قرار است در أذرماه توسط شرکت ارتباط همراه گویا اروند و باهمکاری منطقه آزاداروند صورت گیرد.
وی‌ اضافه‌ کرد:ازسال ۹۷تاکنون تمرکز دولت بر تولید بوده است.رهبر معظم انقلاب نیز در این چند سال بر رونق تولید تاکید نموده اند.ما اگر بخواهیم کشور را خوب نگه داریم باید به سمت تولید برویم. لذا همه بایدکمک کنند تا به این سو حرکت کنیم .امروز شرکت ارتباطا همراه گویا اروند هم دارد در این راستا گام بر می دارد که در این راه هم موفق عمل کرده است.
ایشان گفت:در زمینه تولید دستگاههای پوز و وسایل الکترونیک درشهرک صنعتی خرمشهر ده شرکت درحال فعالیت هستند.سیاست ما در منطقه آزاد این بوده که وارد کننده را به مونتاژ کننده تبدیل کنیم و مونتاژ کننده را به تولید کننده تبدیل کنیم.
در حال حاضر شرکت ارتباط همراه گویا اروند یک شرکت تولید کننده است این جای بسی خرسندی دارد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد:‌ما در منظقه به دنبال این هستیم که اینجا‌ را به هاب صنایع الکترونیک تبدیل کنیم‌ و تولیدکننده ها را به صادرات محصولات خود تشویق کنیم.امیدواریم با توجه به موقعیت جغرافیایی و همسایگی با کشور عراق و وجود مرز زمینی و بنادر، بتوانیم به صادرکننده تکنولوژی تبدیل شویم.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of