سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ Tuesday 14 May 2024

مجوز بازگشایی دانشگاه‌های خوزستان صادر شد

استاندار خوزستان از صدور مجوز بازگشایی دانشگاه‌های استان خبر داد و گفت: دانشگاه‌های خوزستان درصورت داشتن آمادگی لازم، می‌توانند با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نسبت به حضوری برگزار کردن کلاس‌ها اقدام کنند.

به گزارش ایرنا صادق خلیلیان روز شنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا خوزستان که در محل استانداری برگزار شد بیان کرد: ما باید بتوانیم در سطح خوزستان فعالیت دانشگاه‌ها را به صورت حضوری انجام دهیم لذا دانشجویان و کادر آموزشی می‌توانند با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی فعالیت‌های خود را دنبال کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه روند واکسیناسیون در کشور به گونه‌ای پیش می‌رود که به تدریج فعالیت‌های جامعه عادی‌سازی می‌شود، باید رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را بیش از پیش جدی گرفت.

استاندار خوزستان گفت: اگر پوشش واکسیناسیون در جامعه به طور ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کند اما شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت نشود به طور قطع به افراد جامعه آسیب وارد می‌شود.

وی به تقویت طرح شهید سلیمانی در خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: این طرح باید با جدیت بالایی در استان دنبال شود و مشکلات آن هر چه سریعتر برطرف شود تا با مشکل روبه رو نشویم.

خلیلیان، با تشکر از فرهنگیان که تلاش مضاعفی برای توسعه واکسیناسیون و انجام آن در مدارس داشتند افزود: برای بازگشایی هر چه زودتر مدارس، با انجام یک فراخوان، کار تکمیلی واکسیناسیون در مدارس را انجام می‌دهیم.

اکنون سه شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، ۹ شهرستان زرد و ۱۵ شهرستان آبی کرونایی هستند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of