شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 20 April 2024

انتخابات نظام مهندسی ساختمان خوزستان الکترونیکی برگزار می‌شود

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از صبح جمعه فرآیند رای گیری انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان به صورت غیر حضوری و الکترونیکی آغاز می شود.

محمدحسین پناهی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: فرآیند رای گیری هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان راس ساعت ٩ صبح روز جمعه نهم مهرماه آغاز می شود و تا ساعت ١٧ ادامه خواهد داشت.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: اعضای این سازمان که شماره تماس همراه به نام آنها ثبت شده می‌توانند با استفاده از لینک پیامک شده و به صورت الکترونیکی به کاندیداهای مورد نظر خود رای دهند.

وی اظهار داشت: در انتخابات هشتمین دوره از بستر اینترنت برای ثبت رأی استفاده خواهد شد که با استفاده از روش دفتر کل توزیع شده ( بلاکچین) فرآیند رأی گیری انجام می شود.

پناهی گفت: در این راستا اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان از پیش باید نسبت به به روز رسانی اطلاعات (کد ملی،کد عضویت ،شماره تلفن همراه و…) در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اقدام کرده باشند.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان بیش از ۱۹ هزار نفر عضو دارد.

تعداد اعضای هیات مدیره این دوره ۱۳ نفر خواهد بود که متشکل از پنج نفر از رشته عمران، یک نفر از نقشه برداری ، ۲ نفر از رشته معماری، یک نفر از رشته شهرسازی، ۲ نفر از رشته برق ، یک نفر از رشته مکانیک و با توجه به عدم ثبت نام کاندید در رشته ترافیک یک نفر از بین نفر ششم عمران و دوم نقشه برداری به عنوان عضو هیات مدیره در رشته ترافیک به عنوان اعضاء اصلی خواهند بود و در هر رشته به غیر از رشته ترافیک نیز یک عضو علی البدل انتخاب خواهند شد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of