پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ Thursday 28 March 2024

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان:

پلمب بانک‌هایی که به پروتکل‌ها توجه نمی‌کنند

مدیرکل عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان از پلمب بانک‌هایی که به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه نمی‌کنند، خبر داد.

رسول امیری در جلسه قرارگاه نظارتی و عملیات ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۳۰ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد استانی و قرارگاه نظارتی و عملیاتی مقابله با کرونا، مقرر شده بود که متناسب با وضعیت شهرستان‌ها، تیم‌های بازرسی به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در حوزه مبارزه با کرونا تشکیل شوند که در این خصوص در هر شهرستان، تیم‌های ۳۰ نفره به کار گرفته شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: چهار شهرستان استان خوزستان اقدام مطلوبی در خصوص تشکیل تیم‌های بازرسی نداشتند که تذکرات لازم به فرمانداران این شهرستان‌ها داده شد.

مدیرکل عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان در خصوص عملکرد بانک‌ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بیان کرد: به تمام بانک‌هایی که موارد بهداشتی مد نظر را رعایت نکرده بودند، تذکر مکتوب داده شد و در دو هفته گذشته، دو بانک به دلیل رعایت نکردن نکات اعلام‌شده، پلمب شدند.

وی افزود: لیست بانک‌هایی که همچنان برخی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، در اختیار این اداره قرار گرفته است؛ ۱۳ بانک نیز اقدامات مورد نظر را انجام داده‌اند.

امیری گفت: کمترین همکاری بانک‌ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌ها بوده است که مجددا بازدید و اخطار به بانک‌ها را در برنامه داریم تا در صورت عدم همکاری، تعطیلی یا پلمب انجام شود.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of