شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 20 April 2024

استاندار خوزستان:

مدیران بجای کارهای تبلیغاتی مشکل مردم را حل کنند

استاندار خوزستان گفت: مسئولان و مدیران استان به جای برگزاری مراسم کلنگ زنی و افتتاح طرحها مشکلات مردم را حل کنند.

به گزارش ایرنا صادق خلیلیان شامگاه شنبه در نشست قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان های رامهرمز و رامشیر در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: مدیران استان فکر، تمرکز و تلاش خود را صرف حل مشکلات مردم بکنند تا با سرعت مسائل و مشکلات برطرف شود.

وی گفت: به هر نقطه و منطقه از خوزستان که سفر می کنم و بازدید دارم شاهد خرابه ها و منظره های نازیبا هستم ، باید استان را از این شرایط خارج کنیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: مدیران استان باید با روحیه بالا فعالیت و خدمات رسانی کنند و اگر پروژه و طرحی را در استان انجام می دهند به مردم معرفی نمایند.

شهرستان رامشیر با کمبود زمین مواجه است

فرماندار رامشیر در ادامه این نشست با اشاره به مشکلات عمده این شهرستان بیان کرد: متاسفانه در این شهرستان با کمبود زمین مواجه هستیم و تمامی زمین های این شهرستان موقوفی هستند.

سالم عبادی اظهار داشت: اغلب ادارات این شهرستان به صورت استیجاری در خانه های مردم فعالیت دارند و امکان خرید مکان را ندارند.

وی گفت: مردم این شهرستان نیز با این مشکل مواجه هستند و اغلب خانه ها سند مالکیت ندارند و زمینهایشان متعلق به اداره اوقاف می باشد.

وی گفت: این وضعیت، زندگی را برای مردم این شهرستان سخت کرده است و باید برای حل این مشکل راه حلی اندیشیده شود.

فرماندار رامشیر درادامه با اشاره به مشکل پروژه مسکن مهر این شهرستان ادامه داد: ۲۰۰ واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در این شهرستان ساخته شده است اما به دلیل اینکه سیستم فاضلاب این منطقه تکمیل نمی شود مردم نمی توانند در خانه های خود ساکن شوند.

وی با اشاره به پروژه ساخت استخر در این شهرستان اظهار داشت: یک استخر در این شهرستان به مدت ۱۲ سال است که در دست ساخت است و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که از دستگاه متولی تقاضا دارم هر چه سریعتر این پروژه را به سرانجام برساند تا جوانان این شهرستان از این فضا برای تفریح و ورزش استفاده کنند.

در این نشست پروژه ها و مشکلات شهرستان های رامهرمز و رامشیر مورد بررسی قرار گرفت.

جدول زمان بندی در استان برای اجرای پروژه های مختلف در شهرستان ها تعیین شده است که باید در زمان معین مدیران پروژه ها را اجرا کنند.

از جمله مسائلی که مورد بررسی قرار گرفت موضوع تامین آب برای پروژه پتروپالایش شهرستان رامهرمز و تعیین تکلیف پروژه ۴۱۲ هکتاری این شهرستان بوده است.

همچنین موضوع اختصاص زمین برای ساخت درمانگاه در شهرستان رامشیر و برطرف کردن مشکل فاضلاب مسکن مهر این شهرستان نیز مورد بررسی قرار گرفت

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of