جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ Friday 26 April 2024

پیشکسوت فوتبال خوزستان درگذشت

حسن اهوازی پیشکسوت فوتبال خوزستان به دلیل سکته قلبی فوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن اهوازی پیشکسوت فوتبال خوزستان که سابقه فعالیت در بازیگری، مربیگری و داوری فوتبال و دستی هم در رسانه‌های ورزشی داشت، جمعه‌شب به دلیل سکته قلبی درگذشت.

در پی درگذشت پیشکسوت فوتبال ایران «عبدالکاظم طالقانی» رئیس هیئت فوتبال استان با صدور پیامی این واقعه را تسلیت گفت؛ در این پیام آمده است: «خبر درگذشت غم‌انگیز حاج حسن اهوازی پیشکسوت ارزنده فوتبال ایران و خوزستان موجب تأسف و تألم فراوان شد».

در این پیام عنوان شده است: «ایشان مرد اخلاق و از بزرگان عرصه فوتبال با کارنامه‌ای درخشان و پر افتخار بود که کمک‌های شایانی به فوتبال ایران و خوزستان کرد».

همچنین در این پیام گفته شده است: «اینجانب ضمن ابراز همدردی با بازماندگان سوگوار آن فقید، درگذشت ایشان را به جامعه ورزش بخصوص خانواده بزرگ فوتبال تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم مغفور علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت می نمایم».

به گزارش مهر، حاج حسن اهوازی از بازیکنان سابق فوتبال خوزستان در سال‌های پیش از انقلاب بود که بعد از خاتمه دوران بازی به مربیگری روی آورد.

وی بعد از مربیگری در تیم‌های باشگاهی به عنوان سرمربی تیم‌های منتخب نوجوانان و جوانان خوزستان منصوب شد و سپس به کادر فنی تیم ملی جوانان ایران پیوست.

شادروان اهوازی بعد از انقلاب سرمربی تیم منتخب خوزستان در لیگ سراسری قدس شد و طلایی پوشان خوزستان را در لیگ سراسری قدس رهبری کرد.

وی بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران و تیم ملی تحویل داد و جزو مربیان برجسته فوتبال کشور در دهه‌های پنجاه و شصت شمسی بود.

شادروان اهوازی علاوه بر کار مربیگری جزو پیشکسوتان رسانه ورزش خوزستان نیز محسوب می‌شد و سال‌های متمادی در عرصه مطبوعات ورزشی خدمت کرد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of