سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ Tuesday 19 March 2024

فرمانده انتظامی خوزستان:

نیروی انتظامی با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ناجا با عوامل ناامنی و مخلان نظم و امنیت و کسانی که بخواهند به هر نحوی امنیت مردم را خدشه‌دار کنند، با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

سردار سید محمد صالحی در مراسم تشییع شهید “ضرغام پرست” که در مصلای شهرستان ماهشهر برگزار شد، اظهار کرد: شهادت برادر، هم‌رزم و همکار عزیزم شهید مدافع امنیت “ضرغام پرست” را به ساحت مقدس آقا امام زمان(عج)، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، مردم فهیم و قدرشناس استان خوزستان، آحاد کارکنان نیروی انتظامی خاصه کارکنان فرماندهی انتظامی استان خوزستان و خانواده معظم و معزز این شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی به اظهارات فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر اینکه ما پای امنیت مردم ایستاده‌ایم و در این راه از هیچ کوششی و دریغی فروگذار نخواهیم کرد و تا پای جان کارکنان ناجا مجاهدان فی سبیل الله برای امنیت مردم عزیزمان ایثار و فداکاری می‌کنند و سند این ادعای ما شهید پرست‌ها هستند، اشاره کرد و افزود: برادر این شهید عزیز نیز بر اثر اصابت گلوله اشرار مسلح در حال حاضر مجروح و در بیمارستان بستری است. زمانی که خبر شهادت را به خانواده این والامقام رساندند، با ایمانی راسخ و استوار، پایبند به ولایت بیان کردند که ما این شهید عزیز را تقدیم ولایت و امنیت مردم کرده‌ایم و فرزندان دیگری داریم که حاضریم برای امنیت این مرز و بوم تقدیم کنیم.

سردار صالحی تاکید کرد: نیروی انتظامی استان خوزستان با عوامل ناامنی و مخلان نظم و امنیت و کسانی که بخواهند به هر نحوی از انحا امنیت مردم عزیز ما را خدشه‌دار کنند، با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of