سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ Tuesday 19 March 2024

رئیس اتاق بازرگانی اهواز:

خوراک دام مناطق دارای تنش آبی خوزستان تامین می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی اهواز از حل مشکل تامین علوفه دام‌ها در مناطق دارای تنش آبی در خوزستان خبر داد و گفت: خوراک مورد نیاز دام در مناطق دارای تنش آبی خوزستان به صورت رایگان و با حمایت دولت و وزارت جهاد کشاورزی به دامداران اختصاص خواهد یافت.

شهلا عموری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مشکل تامین علوفه مورد نیاز دام‌ها در مناطق دارای تنش آبی در خوزستان اظهار کرد: هماهنگی‌هایی میان انجمن کارخانجات تولید خوراک دام استان و سازمان جهاد کشاورزی خوزستان انجام شده است و به زودی نیاز دام‌های مناطق دارای تنش آبی به علوفه برطرف و مشکلات مربوط به تامین علوفه در این مناطق حل می‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تاکنون سه کارخانه تولید خوراک دام در خوزستان فعالیت تولیدی خود را به بحث تامین علوفه و خوراک مورد نیاز دام در مناطق دارای تنش آبی استان اختصاص داده‌اند تا هرچه سریع‌تر شاهد حل این مشکل در خوزستان باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: امیدواریم این هماهنگی‌ها شرایطی را به وجود آورد تا به صورت مستمر خوراک مورد نیاز دام‌های سبک و سنگین در مناطق دارای تنش آبی استان تولید شود و به دست دامداران این مناطق برسد.

عموری ادامه داد: برای تسریع تولید خوراک دام در کارخانجات، باید شرایطی فراهم شود تا ترخیص و بارگیری نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی با سرعت بیشتری انجام شود و در صورتی که مواد اولیه تولید این نوع خوراک، با سرعت بیشتری ترخیص شود، خوراک دام با سرعت بیشتری در کارخانه‌ها تولید خواهد شد.

وی افزود: خوراک مورد نیاز دام در مناطق دارای تنش آبی خوزستان به صورت رایگان و با حمایت دولت و وزارت جهادکشاورزی به دامداران اختصاص خواهد یافت.

عموری در پایان گفت: تلاش می‌کنیم تحویل خوراک دام از طریق مراکز عاملی که سازمان جهاد کشاورزی خوزستان معرفی می‌کند، به دامداران انجام شود تا شاهد به وجود آمدن مشکلی در زمینه توزیع نهاده‌های دامی نباشیم.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of