پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ Thursday 28 March 2024

معاونت امنیتی استانداری خوزستان:

فوت سه نفر در این استان صحت ندارد

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان با توضیحاتی در خصوص اعتراضات مردمی در برخی نقاط استان در خصوص مشکلات ناشی از تنش آبی در این استان گفت: معاندان نظام در روزهای اخیر به دروغ مطالب و ویدیوهایی مبنی بر کشته شدن سه نفر در این استان منتشر کرده اند که از اساس کذب است.

ولی الله حیاتی به خبرنگاران گفت: برخی از مردم استان خوزستان در مناطقی از استان مطالبات به حقی در خصوص تامین آب مناطقشان داشته اند که خادمان آنها در دستگاههای مختلف دولتی در حال رفع آن هستند و در این بین دشمنان قسم خورده نظام با اهداف خاص کلیپ های متعددی مبنی بر فوت سه نفر از شهروندان و دو مامور درفضای مجازی در این زمینه منتشر کرده اند که به هیچ وجه واقعیت ندارد.

وی افزود: در وقایع اخیر فقط یک نفر از شهروندان بیگناه شادگانی بر اثر تیراندازی اغتشاشگران به سمت ترانس برق که به قصد تخریب اموال عمومی و تحریک مردم و وانمود نمودن فضای ناامنی صورت گرفته فوت نمود که شناسائی و دستگیری عوامل فوت این فرد بیگناه در دستور کار ماموران انتظامی و امنیتی قرار گرفته است.
وی گفت: در شامگاه ۲۵ تیر ماه در شهر کوت عبدالله یک نفر از شهروندان در جلوی درب منزل خود مورد تیراندازی قرار گرفته و در بیمارستان فاطمه زهرای اهواز فوت نمود که دلیل قتل این فرد اختلافات خانوادگی بوده و هیچ ارتباطی با وقایع اخیر نداشته است.
معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان درخصوص ویدیوی منتشرشده در فضای مجازی در خصوص شهادت ۲ مامور نیروی انتظامی هم گفت: این موضوع مربوط به چند سال قبل و متعلق به حادثه تیراندازی افراد ناشناس به عوامل انتظامی مستقر در چادر نوروزی در یکی از پارک های شهری بوده که تحت عنوان وقایع خوزستان منتشر گردیده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه چنین اخبار کذبی توسط معاندان نظام و عوامل فریب خورده بیگانه در راستای تضعیف روحیه مردم و ایجاد یاس و تفرقه افکنی، تشویش اذهان عمومی و خدشه دار نمودن امنیت روانی جامعه منتشر می شود از مردم درخواست می کنیم به هیچ وجه به این اخبار توجه نکنند.
وی تاکید کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی کشور حافظ امنیت شهروندان هستند و شبانه روز تلاش می کنند نظم و آرامش در جامعه حفظ شود و اینگونه شیطنت ها به منظور ایجاد نفاق میان مردم و فرزندان خود در نیروی انتظامی انجام می شود که راه به جایی نخواهند برد.

حیاتی اظهار داشت: به رغم همه هجمه ها و تهدیدات دشمنان قسم خورده نظام، مردم فهیم و هوشیار خوزستان ، قطعا با شعور و فهم بالای خود قدرت تشخیص و تحلیل پدیده ها را داشته و همیشه دوشا دوش خدمتگزاران و مدافعان خدوم نیروی انتظامی در راستای اعتلا و ارتقای امنیت کشور در صحنه بوده و خواهند بود.

وی گفت: خوشبختانه با هوشیاری مردم ولایتمدار استان خوزستان که همواره توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده اند اکنون استان در آرامش کامل قرار دارد و امیدواریم با همت دولتمردان هر چه زودتر مشکلات ناشی از تنش آبی استان برطرف گردد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان تاکید کرد همه مسئولان استان و از جمله استاندار سخت کوش استان در تلاش هستند تا کمبود منابع آبی را مدیریت و جبران نمایند و در این راستا حساسیت مسئولان کشوری را نیز در این زمینه ایجاد کرده به طوریکه روز جمعه هیاتی عالیرتبه از سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه در ستاد مدیریت بحران استانداری حاضر شده تا برای مشکلات آبی استان چاره اندیشی کنند.

وی گفت: متاسفانه به دلیل خشکسالی امسال، منابع آبی در کشور و به تبع استان خوزستان به شدت کاهش پیدا کرده ولی مسئولان کشوری و استانی تمام همت خود را به کار گرفته تا این تنش آبی را به حداقل رسانده و آب مورد نیاز شهروندان خوزستانی را تامین کنند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of