شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 27 April 2024

شرایط تمدید اعتبار آزمون ورود به حرفه مهندسان اعلام شد

رئیس اداره توسعه مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان شرایط تمدید اعتبار چهار ساله آزمون ورود به حرفه مهندسان در شرایط کرونایی را اعلام کرد.

پیمان رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا از اسفندماه سال ۹۸ در سراسر کشور و تعویق برگزاری دوره‌های آموزشی و صدور پروانه اشتغال به کار برخی از متقاضیان، دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان به منظور مساعدت با داوطلبان، اعتبار قبولی این آزمون‌ها را در دو مورد تا پایان مردادماه سال جاری جهت اخذ پروانه اشتغال کار تمدید کرد.

وی افزود: مورد اول مربوط به متقاضیان اخذ پروانه اشتغال در رشته‌های عمران و معماری صرفا در صلاحیت اجرا در آزمون‌های آذرماه ۹۲، خردادماه و آبان‌ماه ۹۳ و مردادماه ۹۴ است.

رحمتی ادامه داد: مورد دوم مربوط به متقاضیان اخذ پروانه اشتغال در کلیه رشته‌های مهندسی در صلاحیت‌های نظارت، محاسبات و اجرا در آزمون‌های بهمن‌ماه ۹۴ و شهریورماه و اسفندماه ۹۵ است.

رئیس اداره توسعه مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: فرصت زمانی در نظر گرفته شده به هیچ عنوان قابل تمدید نیست و این بخشنامه شامل آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی سایر سنوات نخواهد بود.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of