شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 20 April 2024

فرماندار اهواز:

لیست‌های منتشرشده انتخاباتی اهواز در فضای مجازی صحت ندارد

فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه اهواز گفت: با توجه به عدم تجمیع آرای نامزدهای انتخابات شورای شهر، لیست‌های منتشرشده تعداد آرای نامزدها در فضای مجازی صحت ندارد و تبلیغاتی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال عالمی نیسی ظهر امروز یکشنبه به نتایج آرای انتخابات شورای شهر اهواز اشاره کرد و افزود: تاکنون هیچ‌گونه تجمیعی در خصوص نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز صورت نگرفته و من به عنوان فرماندار، لیست‌های منتشر شده آرای نامزدها را در فضای مجازی تکذیب می‌کنم.

وی بیان کرد: سامانه جامع برای ثبت اطلاعات انتخابات الکترونیکی پیش‌بینی شده بود اما به علت اینکه ثبت اطلاعات شعب اخذ رأی در سامانه جامع انتخابات امکان‌پذیر نبود، اجرای انتخابات شورای شهر اهواز به صورت دستی و الکترونیکی انجام شد.

فرماندار اهواز گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد که امروز ستاد انتخابات کشور نرم افزار برنامه ثبت شعب دستی را تعریف کند و در سامانه جامع انتخابات بارگذاری کنند.

عالمی نیسی افزود: شمارش آرای شورای شهر اهواز در محل شعب صورت گرفت و تا پایان وقت روز شنبه به پایان رسید.

رئیس حوزه انتخابیه اهواز در خصوص نتیجه انتخابات شورای شهر اهواز اظهار کرد: به مردم اهواز و نامزدهای انتخاباتی قول می‌دهم که از آرای آنها صیانت و حفاظت کنم و در سریع‌ترین زمان ممکن نتایج انتخابات را اعلام خواهم کرد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of