پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ Thursday 28 March 2024

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

کرونا همچنان در کمین است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، وضعیت کرونایی خوزستان را تشریح کرد و گفت: مردم نباید تصور کنند که کرونا تمام شده زیرا در یک هفته گذشته روند کاهشی بیماری، کندتر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد ابول نژادیان در گفت‌وگویی رسانه‌ای به آخرین وضعیت کرونایی خوزستان اشاره کرد و گفت: بر اساس آخرین رنگ‌بندی‌های اعلام شده توسط وزارت بهداشت ۱۴ شهر این استان یعنی اندیمشک، دزفول، شوش، شوشتر، اهواز، کارون، شادگان، خرمشهر، آبادان، ماهشهر، امیدیه، رامهرمز، بهبهان، ایذه و مسجدسلیمان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: همچنین شهرهای اندیکا، لالی، گتوند، باغملک، هفتکل، باوی، حمیدیه، هویزه، دشت آزادگان، رامشیر، هندیجان و آغاجاری در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی با تأکید بر اینکه هم اکنون هیچ شهری از خوزستان در وضعیت قرمز قرار ندارد، یادآور شد؛ مردم نباید تصور کنند که همه چیز تمام شده است چرا که در یک هفته گذشته روند کاهشی بیماری، کندتر شده و زنگ هشدار را به صدا درآورده است.

ابول نژادیان گفت: وضعیت نارنجی و زرد شهرهای استان نباید موجب عادی انگاری در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی شود چرا که در صورت بی‌توجهی به مسائل بهداشتی، روزهای سختی در پیش خواهیم داشت.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of