شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 20 April 2024

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان:

محدودیت‌های تردد عید فطر آغاز شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: نیروی انتظامی در راستای وظایف ذاتی و مردم‌یاری خویش جهت ارتقای سطح سلامت مردم برابر ابلاغیه‌های ستاد ملی کرونا محدودیت‌های تردد عید فطر را از روز سه‌شنبه در سطح استان خوزستان آغاز کرده است.

سرهنگ حکیم عبداللهی به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در تعطیلات عید فطر اشاره کرد و گفت: برای قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا امسال از شرکت در مراسم دید و بازدید عید فطر که از سنت‌های حسنه و زیبنده است، خودداری کنید تا بتوانیم کادر درمان را در کنترل بیماری کرونا کمک کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: برابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی ۵۷ درصد از مبتلایان به ویروس منحوس کرونا کسانی بوده‌اند که در دید و بازدید و در مراسمات دورهمی شرکت کرده‌اند، که خروجی این کار افزایش آمار بستری و جان دادن عزیزان بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای وظایف ذاتی و مردم‌یاری خویش جهت ارتقای سطح سلامت مردم برابر ابلاغیه‌های ستاد ملی کرونا محدودیت‌های تردد عید فطر را از روز سه‌شنبه در سطح استان خوزستان آغاز کرده است.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of