شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 27 April 2024

مربی تیم فولاد خوزستان:

بازی فردا برایمان حکم فینال دارد

مربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه نبود VAR ضرر بزرگی برای ما بود، گفت: فردا در ورزشگاه فیصل بن فهد شهر ریاض به مصاف السد قطر خواهیم رفت که این بازی حکم یک فینال را برای ما دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسو سسما عصر امروز یکشنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر السد قطر گفت: با نتایجی که تاکنون گرفته‌ایم، فردا برای ما یک فینال سخت است و هر تیمی که فردا برنده شود، شانس صعود قبل از بازی پایانی در دستان خودش خواهد بود.

وی افزود: تیم بزرگ السد، بازیکنان و کادر فنی در سطح جهانی دارد که تجربه بزرگی را در این مسابقات دارند اما ما آماده مبارزه برای دیدار فردا هستیم و قطعاً بازیکنان با انگیزه بیشتر و منسجم‌تر در این دیدار به میدان می‌روند و اگر بتوانیم بازی فردا را ببریم، دستاورد بزرگی خواهد بود.

مربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: تاکنون در هیچ دیداری کم نیاورده‌ایم و برای همین موضوع به همه بازیکنان تیم افتخار می‌کنم و امیدوارم که فردا تیم داوری نیز روز خوبی داشته باشد زیرا که در بازی قبل دو اشتباه بزرگ از سوی داور علیه ما گرفته شد که می‌توانست روند و نتیجه مسابقه را تغییر بدهد.

وی گفت: ما نماینده فوتبال و مردم خوزستان و ایران هستیم و امیدوارم که بتوانیم فردا باعث سرافرازی آنها شویم و مطمئنم که فردا بازیکنان تمام توان خود را در این مسابقه برای شادی هواداران و مردم ایران به کار خواهند بست.

مربی تیم فولاد خوزستان در خصوص نبود VAR در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: من برای نخستین بار است که در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنم اما باعث تعجب من است که با این همه امکانات ای‌اف‌سی چرا از این سیستم ویدئویی استفاده نشد و قطعاً نبود VAR ضرر بزرگی برای ما بوده است.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of