سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ Tuesday 16 April 2024

رئیس علوم پزشکی اهواز:

شرایط خوزستان همچنان بحرانی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: شرایط در کل کشور و خوزستان همچنان بحرانی است و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشخص نیست با چه شرایطی مواجه شویم.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تغییر رنگ‌بندی برخی از شهرهای استان خوزستان اظهار کرد: مردم به رنگ‌بندی‌ها توجه نکنند و با جدیت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند؛ تغییر وضعیت شهرها نباید موجب عادی‌انگاری و به دنبال آن، بدتر شدن شرایط شود.

وی افزود: همچنان روند بروز و موارد بستری در برخی شهرهای استان خوزستان به ویژه شهرهای شمالی و شرقی بالا است و تقریبا صددرصد تخت‌های ICU و ۸۰ درصد تخت‌های عادی اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا اشغال هستند و با ظرفیت‌سازی جدید، در حال مدیریت شرایط هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: نیمی از موارد مثبت در دورهمی‌های خانوادگی رخ می‌دهد بنابراین باید از حضور در تجمعات و مهمانی‌ها پرهیز شود.

ابول‌نژادیان بیان کرد: در شرایط کنونی که بیمارستان‌ها مملو از بیمار هستند، بهترین اقدام، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است تا مردم گرفتار بیمارستان‌ها نشوند.

وی افزود: شرایط در کل کشور و خوزستان همچنان بحرانی است و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشخص نیست با چه شرایطی مواجه شویم.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of