شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 20 April 2024

استاندار خوزستان:

اصناف خودشان به محدودیت‌ها توجه کنند

استاندار خوزستان گفت: ما به هیچ وجه نمی‌خواهیم فشار به بازار وارد شود اما انتظار داریم اصناف خودشان نسبت به رعایت محدودیت‌ها توجه ویژه داشته باشند.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در دیدار با روسای اصناف و اتحادیه‌های اهواز بر رعایت محدودیت‌ها تاکید و اظهار کرد: توجه اصناف به رعایت محدودیت‌ها موجب می‌شود مردم نیز تحت تاثیر قرار گرفته و به پروتکل‌های بهداشتی توجه کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: من حامی بازاریان و اصناف هستم و در جلسات مدیریت کرونا و گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، تاکید جدی بر حضور آن‌ها در جلسات داشته‌ام تا نقطه نظرات خود را بیان کنند.

سلیمانی‌دشتکی با تاکید بر حمایت از اصناف و پیگیری مشکلات آن‌ها تصریح کرد: من کاملا بر بازار اشراف دارم، کرونا شرایطی برای ما ایجاد کرده که محدودیت‌هایی را بر اصناف اعمال کرده است. ما به هیچ وجه نمی‌خواهیم فشار به بازار وارد شود اما انتظار داریم اصناف خودشان نسبت به رعایت محدودیت‌ها توجه ویژه داشته باشند.

وی با تاکید بر دریافت مشوق برای اصناف خوزستان گفت: مشوق‌های خوبی برای خوزستان به تصویب رسیده که برای اجرایی شدن آن‌ها همه بانک‌ها و دستگاه‌ها را به خط کرده‌ام.

استاندار خوزستان افزود: وقتی برای پیشگیری از کرونا و مدیریت آن اعلام می‌شود که اصناف تعطیل شوند منظور این نیست که عامل شیوع کرونا اصناف هستند بلکه با توجه به جو روانی که باز بودن اصناف ایجاد می‌کنند باید برخی محدودیت‌ها را رعایت کنیم تا ان‌شاءالله از این وضعیت عبور کنیم‌.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of