صلاحیت ۲۸۷ داوطلب در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه تأیید شد

به گزارش مهر، سید احمد موالی زاده عصر امروز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از تعداد ۴۲۴ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات در حوزه انتخابیه ۲ نفر انصراف دادند، بیان کرد: صلاحیت ۲۸۷ داوطلب در حوزه انتخابیه شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه از سوی هیأت اجرایی انتخابات تأیید شد.

وی به ابلاغ نتایج هیأت اجرایی از تأیید نشدن یا احراز نشدن صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: ۱۳۵ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه تأیید نشدن یا احراز نشدن صلاحیت شدند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه افزود: فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی پس از پایان مرحله نام‌نویسی قطعی آغاز شده بود و پنجشنبه هجدهم آبان به پایان رسید.

موالی زاده اضافه کرد: در راستای اجرای ماده ۶۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به اتمام مهلت بررسی صلاحیت‌ها در هیأت‌های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه، نتایج مربوط به داوطلبانی که صلاحیت آنان احراز و یا تأیید نشده است از صبح روز جمعه نوزدهم آبان آغاز شده بود و تا شنبه ۲۰ آبان ماه ابلاغ می‌شود.

وی گفت: داوطلبانی که صلاحیت آنان احراز و یا تأیید نشده در صورت اعتراض به نظر هیأت اجرایی مربوطه، باید شکایات خود را از تاریخ ۲۱-۲۴ آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۸ – ۱۸ به صورت غیر حضوری و صرفاً از طریق مراجعه به نشانی الکترونیکیkeshvar.moi.ir «قسمت میز خدمت شورای نگهبان – سامانه داوطلب» ثبت کنند.

صلاحیت- ۲۸۷ -داوطلب -در -حوزه- انتخابیه- اهواز
پیام‌ها (0)
نوشتن پیام