برای افتتاح پروژه‌ها در دهه فجر می‌توان از شبکه شاد بهره مند شد

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش مودت عصر امروز در ستاد استانی دهه فجر اظهار کرد: اگر برنامه‌های دهه فجر به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری باشد شرایط مدیریت جمعیت دانش آموزان و فرهنگیان متفاوت است؛ برای افتتاح پروژه‌ها می‌توان از شبکه شاد برای غیرحضوری بودن برنامه‌ها بهره مند شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم نمادین زنگ انقلاب لازم است، افزود: اجرای سرود همگانی را هم در مدارس داریم که اگر راهپیمایی هم حضوری باشد، بیش از ۵۰۰ نفر از دانش آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: برگزاری تریبون آزاد، گفتمان و پرسش و پاسخ، نمایشگاه دستاوردها و تولیدات فرهنگیان، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با محوریت عفاف و حجاب، همایش نقش زنان در انقلاب اسلامی، نمایشگاه کتاب، جشنواره دانایی توانایی (مسابقه کتابخوانی) و همچنین یادواره سردار دل‌ها (دل نوشته) از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش خوزستان برای دهه فجر است.

مودت عنوان کرد: تجلیل از خانواده شهدا و دانش آموزان نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی، برگزاری اجلاس سراسری نماز، جشن تکلیف، کشت نهال، دیدار با ائمه جماعات، غبارروبی از گلزار مطهر شهدا، اجرای برنامه‌های مهمانی لاله‌ها و تجدید بیعت با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و همچنین میزگرد سبک زندگی ایرانی – اسلامی و تحکیم خانواده نیز از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش خوزستان برای دهه فجر است.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در فضای مجازی، مراسم صبحگاه مشترک، همایش پیاده روی فرهنگیان و دانش آموزان، جشن‌های محلی و بومی در مدارس روستایی و عشایری، حضور در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و همچنین تولید کلیپ و محتوای الکترونیک و انتشار در شبکه شاد و فضای مجازی هم از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش خوزستان برای دهه فجر است.

برای -افتتاح -پروژه‌ها -در- دهه- فجر -می‌توان- از- شبکه- شاد -بهره مند- شد
پیام‌ها (0)
نوشتن پیام