بیش از ۲۵ درصد واحدهای تولیدی خوزستان غیرفعال هستند

بابک دین‌پرست در حاشیه بازدید از شهرک های شماره ۳،۴،۵ و فولاد آتیه خاورمیانه که امروز (۸ مرداد ماه) انجام شد، اظهار کرد: بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان خوزستان در دستور کار اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است و این موضوع نیز یکی از موضوعات مورد توجه هیات اعزامی به خوزستان است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: حدود یک هزار و ۱۱ شهرک و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در کشور وجود دارد که در این شهرک ها ۴۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی مستقر شده اند و حدود ۱۸ درصد از این تعداد، غیر فعال هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور در خصوص واحدهای صنعتی خوزستان تصریح کرد: در استان خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب داریم که ۵۲ شهرک صنعتی فعال و در حال واگذاری زمین به متقاضیان است.

دین پرست عنوان کرد: حدود یک هزار و ۷۴۸ واحد صنعتی در شهرک های صنعتی استان خوزستان مستقر هستند که متاسفانه بیش از ۲۵ درصد از این تعداد غیر فعال هستند و امروز در این جلسه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به مشکلات شهرک های صنعتی شماره ۳،۵،۴ اهواز عنوان کرد: امروز از شهرک های صنعتی ۳،۴،۵ اهواز بازدید داشتیم و ان شاالله جلسه ای ویژه برای حل و فصل مشکلات این شهرک ها خواهیم داشت؛ یکی از مشکلات بسیار مهم این شهرک ها، جاده دسترسی و زمین های مورد نیاز برای توسعه و استقرار واحدهای جدید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور گفت: پیش مصوبات جلسه ای که اکنون خواهیم داشت، در جلسه ۱۲۳ ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که عصر امروز در استانداری خوزستان برگزار خواهد شد به مصوبات نهایی تبدیل خواهند شد و مشکلات واحدهای صنعتی پیگیری و حل و فصل می شوند.

بیش از -۲۵-درصد-واحدهای-تولیدی-خوزستان-غیرفعال-هستند
پیام‌ها (0)
نوشتن پیام