تجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان ۷۰ درصد مخابرات شهرستان دزفول

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، مسئول امور ایثارگران در این دیدار، پیام مدیر مخابرات منطقه خوزستان را به خانواده های شهید عبدالحسین کریم شیدا و همکاران جانباز ۷۰ درصد مسعود صیفی و علیرضا صبور ابلاغ کرد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در این خصوص با اشاره به حضور دلاورانه و رشادت های جوانمردانه شهدا و جانبازان در ۸ سال دفاع مقدس و همت بلند آنان در اعتلا و دفاع از میهن گفت؛ آرامش و رفاه امروز خود را مرهون جانفشانی، فداکاری و ایثار والای شهدا و ایثارگران و رزمندگان اسلام هستیم و اقتدار و صلابت کشورمان مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است.

فلاح زاده با اشاره به اینکه خانواده های معزز شهدا و جانبازان مظهر صبر و استقامت هستند و با تاکید بر حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده های معظم شهدا و جانبازان گفت؛ ما نیز باید ادامه دهنده مسیر آنان باشیم و از آرمانهای شهدا و جانبازان پاسداری کنیم.

بر اساس این گزارش احمد سعیداوی مسئول امور ایثارگران با تقدیم هدیه و لوح تقدیر مدیر مخابرات منطقه خوزستان به خانواده های شهید مخابراتی عبدالحسین کریم شیدا و جانبازان ۷۰ درصد همکار آقایان مسعود صیفی و علیرضا صبور از شهرستان دزفول از آنان قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

تجلیل-خانواده های-شهدا- جانبازان-۷۰ درصد-مخابرات-شهرستان-دزفول
پیام‌ها (0)
نوشتن پیام