امیدوارم نماینده شایسته ای در آسیا باشیم

به گزارش ایرنا علی قلعه نویی روز شنبه در دیدار با کادر فنی و بازیکنان تیم بزرگسالان فولاد خوزستان در اهواز اظهار داشت: همانگونه که می دانید این روزها شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و بنگاه های اقتصادی کاملاً واضح و مشخص است، ولی با این حال قصد تمامی مسئولان شرکت و هیات مدیره باشگاه حمایت از مجموعه باشگاه است.

وی با بیان اینکه باشگاه فولاد از کادر مدیریتی و فنی کاملاً حرفه ای و مجرب برخوردار بوده و همه بر این موضوع واقف هستند افزود: مجموعه کارکنان فولاد، هواداران و هیات مدیره شرکت و سهامداران عمده همه از باشگاه فولاد خوزستان انتظاراتی دارند و امیدواریم که با قهرمانی و با یک جایگاه خوب، خوشحالی را برای آنها به ارمغان بیاوریم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: ما شرایط فوتبال را درک می کنیم و از تلاش های کادر فنی و بازیکنان تیم آگاه بوده و به آنها ایمان داریم. با توجه به هفته های ابتدایی لیگ و نزدیک بودن امتیاز تیم ها، فولاد اکنون شرایط خوبی دارد، اما با تمام این تفاسیر دوست داریم که جایگاه فولاد خوزستان بهتر از قبل شود و در پلی آف آسیا و رقابت های پیش بهترین نتیجه را کسب کند.

در ادامه سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و حمایت‌های مدیرعامل و پرسنل شرکت فولاد و به ویژه هواداران خون گرم این تیم گفت: فولاد خوزستان یکی از برترین ها باشگاه های حال حاضر کشور است و شرایطی بسیار حرفه ای دارد و خوشحالم که مدیرعامل جدید شرکت، دیدگاه سازنده و حمایتی دارد.

وی با بیان اینکه فولاد در فصل گشته سال سختی را پشت سر گذاشت ولی موفق به کسب سهمیه آسیایی شد و این موضوع سطح انتظارات را بالاتر برد افزود: در فصل گذشته حضور در جمع پنج تیم بالای جدول عملکرد قابل قبولی بود، اما همانگونه که عنوان شد همه جایگاه بالاتری می خواهند.

آذری بیان کرد: در لیگ امسال رقابت سختی بین تیم ها وجود دارد و نزدیک بودن امتیازها تا هفته هشتم گواه این موضوع است اما اطمینان دارم که با وجود همه حساسیت ها با جدیت و همدلی که در مجموعه تیم شکل گرفته برای رسیدن به بهترین عنوان یعنی قهرمانی فولاد در لیگ و بالابردن جام قهرمانی تلاش می کنیم و امیدوارم هفته پایانی در شهر مقدس مشهد و در جوار حرم مطهر آقا امام رضا (ع) جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

در ادامه مدیرعامل شرکت فولاد از بخش های مختلف مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و پروژه های توسعه ای آن بازدید کرد.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب ۱۰ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی لیگ برتر جای گرفته است.

امیدوارم-نماینده-شایسته ای-آسیا-باشیم
پیام‌ها (0)
نوشتن پیام