مشکلات مناطق محروم خوزستان با مدیریت جهادی قابل حل است

سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا محرومیت‌زدایی را یکی از اولویت های سپاه برشمرد و گفت: گروه های جهادی سپاه همواره در راستای محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان در کنار مردم هستند و سپاه هیچگاه خود را از بدنه مردم جدا ندانسته است .

وی همچنین درخصوص بازدید از منطقه محروم منبع آب اهواز به همراه مدیرعامل فولاد خوزستان اشاره کرد و افزود: منبع آب یکی از مناطق پرخطر شهرستان اهواز به شمار می رود که برخی از منازل این منطقه دیگر قابلیت سکونت ندارند و ضمانتی برای جان شهروندان نیست؛ همین امر باعث شد با هماهنگی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان از تعدادی از این منازل فرسوده و پرخطر بازدید و مشکلات خانوارها را بررسی کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج)خوزستان گفت: در برخی از این خانه ها خانواده هایی با ۶ فرزند کوچک و بزرگ زندگی می کنند که هر لحظه جان آنها در خطر است.

وی تصریح کرد: برخی دیگر از این خانواده ها دارای بیماران خاص هستند که علاوه بر بحث معیشت، مشکل بیماری نیز مزید بر علت شده و شرایط سختی را برای آن ها ایجاد کرده است .

سرهنگ حاجتی با اشاره به مساعدت صورت گرفته از سوی شرکت فولاد خوزستان به یک خانواده نیازمند و محروم ساکن در منطقه پردیس اهواز بیان داشت:به همت مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ضمن اهدای هدایای نقدی و غیر نقدی به خانواده های نیازمند در زمینه اشتغال جوانان و فرزندان آنها نیز اقداماتی انجام شد.

وی بیان کرد : پیش از این نیز شرکت فولاد خوزستان بیش از ۵۰ زن بد سرپرست و بی سرپرست را که بعضاً دارای کودک بیمار خاص و سرطانی بودند، تحت پوشش قرار داد و برای آنها اشتغال ایجاد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج)خوزستان گفت:مدیران انقلابی و جهادی در شرایط کنونی می‌توانند بخش عمده‌ای از مشکلات و معضلات مناطق محروم را برطرف کنند و کشور ما به شدت نیازمند چنین مدیرانی است.

وی اظهار داشت : شرکت فولاد خوزستان همچنین در مناطق غیزانیه ،ملاشیه و کارون نیز کمک های فراوانی داشته و در زمینه اهدای کمکهای معیشتی، رفع‌مشکلات ناشی از بیماری و همچنین اشتغال جوانان در کنار سپاه گام های موثری برداشته است.

سرهنگ پاسدار حاجتی همچنین ضمن قدردانی از استاندار خوزستان بابت تعامل با مجموعه سپاه استان گفت: استاندار خوزستان تعامل خوبی با سپاه در موضوع محرومیت زدایی دارد و این نشان دهنده روحیه جهادی و انقلابی این استاندار جوان است.

مشکلات-مناطق-محزوم-مدیریت-جهادی-قابل-حل-است
پیام‌ها (0)
نوشتن پیام