حسن کریمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به روند خدمات رسانی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در شرایط کرونایی، اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده کنونی ناشی از ویروس کرونا در کلانشهر اهواز با طراحی و بهروزرسانی برنامه های رایانه ای و تلفن همراه تلاش شده است تا بیشتر خدمات قابل ارائه به مردم به صورت غیرحضوری ارائه شود و تا جایی که ممکن است حضور فیزیکی مردم در ستاد مرکزی و امورهای برق به حداقل برسد.
وی افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، سامانه تلفنی ۱۲۱ اتفاقات برق اهواز به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس های مردمی است. همچنین سامانه ۱۵۲۱ در تایم اداری پاسخگوی مشترکین برق در زمینه صورتحساب و نحوه پرداخت از طریق درگاه های اینترنتی با لینک مستقیم است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: در سایت این شرکت نیز برخی فرآیندهای خدمات رسانی بارگذاری و آماده خدمات به شهروندان است و مردم می توانند با مراجعه به آن نسبت به انجام برخی از کارهای مورد نظر خود اقدام کنند.
کریمی بیان کرد: به منظور نظارت بر حسن انجام کار مجموعه فعالیت های خدمات رسانی این شرکت، سامانه تلفنی ۱۴۲۱ نیز در اختیار شهروندان قرار گرفته است تا در صورت مشاهده هرگونه موارد بتوانند مستقیما مطالب خود را جهت انعکاس و رفع معضل به گوش مسئولان شرکت برسانند.