۸۸ خوزستانی به ویروس کرونا مبتلا شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی احسان پور بعدازظهر شنبه به تداوم سیر افزایشی ابتلاء به ویروس کرونا در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: از مردم می‌خواهیم هنگام حضور در خارج از خانه اصول بهداشتی و مراقبتی را بیش‌ازپیش رعایت کنند.

وی در خصوص تازه‌ترین آمار مبتلایان ویروس کرونا در استان خوزستان، بیان کرد: بر اساس تشخیص‌های قطعی صورت گرفته در شبانه‌روز گذشته، ۸۸ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا خوزستان شناسایی و ثبت شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ادامه داد: این ۸۸ مورد به تفکیک؛ اهواز: ۶۲ مورد، حمیدیه: ۶ مورد، آبادان: ۵ مورد، خرمشهر و دزفول هر کدام ۳ مورد، شهرستان‌های اندیمشک، هویزه و دشت آزادگان هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های رامشیر، کارون و هندیجان هر کدام یک مورد بوده است.

احسان پور تصریح کرد: با شناسایی این موارد جدید، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به یک هزار و ۵۴۸ مورد افزایش یافته است.

وی خبر داد: در حال حاضر ۱۹۵ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و از ابتدای اپیدمی تاکنون یک هزار و ۲۰۰ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در پایان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند تا به این ترتیب شمار فوت‌شدگان در استان به ۱۵۳ نفر برسد.

88-خوزستانی-کرونا-مبتلا
پیام‌ها (0)
نوشتن پیام