۴۵۵ بیمارمبتلا به کرونا بهبود یافتند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین کاملی بعدازظهر سه‌شنبه در خصوص آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان بیان کرد: ۲۵ مورد جدید ابتلاء به کرونا ویروس طی شبانه‌روز گذشته در استان خوزستان به ثبت رسید.

وی افزود: این موارد یاد شده به تفکیک ۸ نفر در اهواز، ۵ نفر دزفول، شهرستان‌های امیدیه، خرمشهر، شوشتر و ماهشهر هر کدام دو مورد و شهرستان‌های باوی، شوش، گتوند و شادگان هر کدام یک مورد بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ادامه داد: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی و احتساب موارد مذکور مجموع موارد شناسایی شده ابتلاء به این ویروس به ٧١٨ مورد در استان رسیده است.

کاملی به افزایش شمار جان‌باختگان این بیماری در استان خبر داد و گفت: در شبانه‌روز گذشته ۵ مورد بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست دادند که این تعداد به تفکیک شهرستان ۳ نفر در اهواز و شهرستان‌های ایذه و دزفول هر کدام یک مورد فوتی گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز تصریح کرد: با احتساب موارد مذکور تاکنون شمار فوت‌شدگان بیماران کرونایی در استان به ۸۵ نفر رسیده است.

وی به بهبودیافتگان بیماران کرونایی اشاره کرد و افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان تاکنون ۴۵۵ نفر از این بیماران بهبود یافته‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز بیان کرد: در حال حاضر ١٧٨ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های معین استان تحت درمان هستند.

کاملی گفت: با توجه به نزدیک شدن به روز طبیعت از همه هم استانی‌ها درخواست می‌شود که از تردد در فضای باز، جاده‌های بین‌شهری خودداری کنند و برای حفظ سلامت عموم جامعه در خانه بمانند و همچنین از عموم مردم که به توصیه‌های وزارت بهداشت توجه و از شرکت در مراسم و سفرهای غیرضروری اجتناب کرده‌اند، قدردانی می‌شود.

455-بیمار-کرونا-بهبود-یافتند
پیام‌ها (0)
نوشتن پیام