ارتش برخی مناطق خوزستان را ضد عفونی می کند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دستور رسمی کل کادر بهداشت و درمان، تجهیزات مختلفی که هست و وسایل جنگ‌های نوین و تجهیزات این حوزه برای بحث گندزدایی و استریل اماکن اعلامی از سوی دانشگاه قرار می‌گیرند.

وی افزود: در بخش آمبولانسی و کادر درمان و هر حوزه‌ای که بتوانیم به مردم و کادر بهداشت و درمان کمک کنیم، کوتاهی نمی‌کنیم چون یک کار جهادی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش ادامه داد: مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده به میزان لازم تهیه شده و این کار ادامه دارد.

بیدادی تأکید کرد: در آشپزخانه‌ها، خبازخانه‌ها و همچنین آسایشگاه‌ها، همایش‌ها، کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی تعطیل شده است. به منظور حفظ سلامت کارکنان مأموریت‌ها و رزمایش‌هایی که در گذشته برنامه‌ریزی شده بود، همه لغو شده و تمام تلاش مجموعه این است که خیال خانواده‌ها از بهداشت و تمیز بودن پادگان‌ها راحت باشد.

وی در پایان گفت: در ورودی پادگان‌ها یک تیم بهداشتی مستقر است و هنگام ورود و خروج افراد توسط این تیم پزشکی کنترل می‌شود و در صورت داشتن علائم و نشانه مانند تب بلافاصله به مراکز اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی اعزام می‌شود و در صورت نیاز قرنطینه می‌شود.

ارتش-ضدعفونی-محلات-اهواز
پیام‌ها (0)
نوشتن پیام