به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، “ارسلان غمگین” در جلسه کمیته مدیریت عملکرد- که با حضور معاونان، مشاوران، مسوولان و کارشناسان حوزه مسوولیت خود و با موضوع بررسی شاخص های اختصاصی حوزه های مدیریت و تبادل نظر در ارایه راهکار برای تحقق اهداف روز شنبه ۲۱ دی ماه در اهواز برگزار شد- بر ضرورت مستند سازی مناسب و جمع آوری دقیق اطلاعات، اخذ رتبه مطلوب و تحقق ۱۰۰ در صدی اهداف از پیش تعیین شده به ویژه در شاخص های اختصاصی در تمامی حوزه ها تا پایان بهمن ماه تاکید کرد.
وی توضیح داد: سازمانها برای حفظ بقای خود و پیشرفت در دنیای رقابتی، به بهبود مستمر عملکرد خود نیاز دارند. ارزیابی عملکرد، موجب آگاهی و بازخورد شده و نقاط قوت و ضعف عملکرد و موقعیت سازمان را در محیط پرتلاطم و پر از تغییرات محیطی تعیین می کند.
غمگین افزود: ارزیابی عملکرد به مدیران کمک میکند تا میزان تحقق اهداف استراتژیک سازمان را کنترل کنند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود حوزه روابط کار مکلف دانست ظرف مدت کوتاهی اطلاعات کارگران و کارفرمایان را در سامانه جامع روابط کار ثبت کند.
گفتنی است: در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر و تشریک مساعی درباره بهبود هر چه بیشتر فرآیند ارزیابی بر رفع نواقص و نارسایی موجود، مقرر شد: مستندات و مدارک مرتبط با عملکرد حوزه های مختلف مورد رصد قرار گیرد.