مردم را بر مدیران ترجیع می دهیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان ، اولین جلسه کمیسیون تعزیرات حکومتی استان خوزستان با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان ، حسن زاده معاون اقتصادی و مسئولان مربوط در سالن جلسات استانداری برگزار گردید .

در این جلسه که مدیران کل دستگاههای مرتبط حضور داشتند ابتدا دکتر بیرانوندی از طریق نمایش دادن پاورپونتی به بیان موادی از قانون اشاره نمود و اهمیت برگزاری این جلسه را تشریح کرد .

وی سپس به شرح وظایف دستگاه های کاشف و ناظر پرداخت و وظایف این دستگاهها را یادآوری نمود . و با بیان صلاحیت های تعزیرات حکومتی از کمبود امکانات در این اداره کل نیز مطالبی بیان نمود و در پایان با گزارش عمکردی از ورود بیش از ۸۰۰۰ پرونده تخلفات در هفت ماهه اول سال ۹۸ اشاره نمود و گفت که متهمین در این مدت قریب به ۶۷ میلیارد و ۱۴۶ میلیون تومان توسط شعب تعزیرات حکومتی محکوم شده اند .

در ادامه و پس از بیان دیدگاههای مسئولین حاضر در جلسه دکتر شریعتی مطالبی را عنوان نمودند .

ایشان با بیان این که دستگاههای مربوطه موظفند در مدت قانونی پاسخ استعلامات شعب تعزیرات را بدهند گفت : در صورتی که پاسخی از سوی دستگاهی داده نشود و ما مجبور به برخورد باشیم بین مردم و مدیران مردم را ترجیح می دهیم و با مدیر خاطی برخورد می کنیم .

دکتر شریعتی تصریح کرد که در صورت عدم پاسخ استعلامات تعزیرات حکومتی مردم آسیب می بینند و توجیهاتی از قبیل نداشتن نیرو و امکانات از طرف مدیران برای اینجانب پذیرفته نیست و باید با تمام توان و امکانات برای رفع مشکل مردم تلاش کنند .

ایشان با بیان این که مدیران و مسئولان خود را جای مردم قرار دهند گفت دغدغه و رنج مردم را لمس نمائید چرا که در صورت لمس این دغدغه و رنج کار را سریعتر انجام می دهید .

استاندار خوزستان در پایان با بیان این که این جلسه هر دو ماه یکبار برگزار گردد کفت : اموال مردم را اموال خودمان بدانیم و احساس کنیم که تمام هست و نیست یک فرد همین است لذا نگذاریم که آسیبی به ضعفا برسد و ظلمی به کسی صورت پذیرد . در عین حال تعزیرات حکومتی در رسیدگی به پرونده ها با افرادی که تخلف می کنند و به معیشت مردم و نظام اقتصادی لطمه می زنند برخورد قوی و بازدارنده داشته باشند .

خوزستان-استاندار-تعزیرات
پیام‌ها (0)
نوشتن پیام