۱۴۱ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان کشف شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده‌ با تاکید بر مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیرمجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیر مجاز و عاملان تیراندازی ها، بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با برنامه ریزی مناسب و ارایه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

وی افزود: پلیس اطلاعات امنیت عمومی با همکاری سایر یگان های انتظامی در خوزستان در پنج روز گذشته با هماهنگی قضایی در چند عملیات ۱۳۶ نفر از عاملان تیراندازی ها و دارندگان سلاح غیر مجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار عباس زاده ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۲۱ قبضه سلاح جنگی و ۱۲۰ قبضه سلاح شکاری و در مجموع ۱۴۱ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه چهار هزار و ۹۶۳ عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند گفت: ماموران انتظامی مصمم هستند در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح های غیر مجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

خوزستان - نیروی انتظامی- کشف سلاح
پیام‌ها (0)
نوشتن پیام