بیست و چهارمین یادواره شهدای ۷۴ شهید والا مقام مسجد حاج علوان برگزار خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری رکن ۴، مسئول ستاد یادواره عاشقان شهادت مسجد حاج علوان گفت: با توجه به فراگیر شدن ویروس کرونا در کشور یادواره های شهدا به سبک دیگری برگزار شدند، در زمان کرونا با توجه به لزوم برگزاری یادواره ها کار متوقف نشد و بیاد و نام ۷۴ شهید والا مقام مسجد حاج علوان تعداد ۷۴ بسته ارزق غذایی در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
وی در ادامه عنوان نمود: بزرگداشت و یادواره شهدا به منظور مرور خاطرات گذشته نیست بلکه برای تربیت نسل‌های آینده است، ترویج مکتب شهادت با برگزاری یادواره‌های شهدا ضروری است و ارزش‌های اسلامی را به نسل آینده پیوند می‌دهد.
حجت الاسلام سید امیرحسین عابدین مطلق در ادامه با اشاره به اهمیت هشیاری مردم در جنگ نرم توضیح داد: امروزه دشمن سعی دارد تا با جنگ نرم به اسلام ضربه وارد کند و مردم باید در تمامی عرصه‌ها هوشیار باشند و با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس با مهارت و توانایی که دارند با ابزار یزیدیان زمانه مقابله کنند.
این مراسم در تاریخ ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ بیست و چهارمین یادواره شهدا عاشقان شهادت با حضور عموم مومنین، مسئولین کشوری و لشکری ، جانبازان ، پیشکسوتان و خانواده های معظم شهدا برگزار می گردد، مراسم با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار حاج حسن شاهوار پور فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر عج استان خوزستان و مداحی حاج رضا نبوی پس از نماز مغرب و عشاء همراه خواهد بود.

بیست -و -چهارمین- یادواره -شهدای- ۷۴
پیام‌ها (0)
نوشتن پیام