حمایت محراب از اخذ طلب عوارض آلایندگی از صنایع آلاینده

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز، دکتر امینی در خصوص دیدار با علی اکبر حسینی محراب استاندار جدید خوزستان اظهار کرد: استاندار بر استفاده از روش های جدید مدیریتی برای کاهش هزینه ها و استفاده از نظرات مردم و شناخت چالش های زندگی مردم و محیط زندگی آنان از طریق نظرسنجی توصیه کرد.

وی افزود: استاندار خوزستان در رابطه با درآمدهای پایدار شهری و اخذ درآمدهای ملی که حق شهر اهواز هست تأکید و برای دریافت باقی مانده طلب عوارض آلایندگی و ارزش افزوده و منابع مالی مورد نیاز برای شهر اعلام امادگی برای حمایت کرد.

شهردار کلانشهر اهواز یادآور شد: ظرفیت اموال تملیکی و منطقه آزاد اروند برای تامین ماشین آلات مورد نیاز برای توزیع در ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله محورهایی بود که به اعتقاد استاندار خوزستان می تواند بستر خدمت بهتر و بیشتر را برای شهرداری اهواز به شهروندان اهوازی فراهم کند.

رییس شورای شهر اهواز نیز در ادامه در این باره گفت: این دیدار بیانگر نگاه و توجه ویژه استاندار خوزستان به مسائل مدیریت شهری است.

سیاوش محمودی تأکید کرد: به طور حتم شهر و مجموعه مدیریت شهری به عنوان ویترینی از عملکرد نظام است و هر چقدر در شهر شاخصه های زیست پذیری و مسائل خدماتی و رفاهی را ایجاد کنیم در رضایتمندی مردم به عنوان عملکرد نظام اثرگذار است.

وی یادآور شد: در جلسه امروز موضوعات و مسائل و چالش های اهواز مطرح شد و نگاه استاندار به اهواز ویژه است و موضوعات مدیریت شهری را به صورت جدی بررسی می کند.

رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: توجه استاندار به این است که موضوعات و مسائل شهر از مردم نظرخواهی و در محلات مختلف بررسی شود که اولویت مردم چیست تا باعث ایجاد رضایتمندی در مردم شود‌.

محمودی تصریح کرد: استاندار خوزستان
بر استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در حل چالش های شهری تأکید داشت و یادآور شد که به وسیله ابزار دانش و شرکت های دانش بنیان می توانیم مسائل شهر را حل کنیم و نگاه علمی به مسائل شهری داشته باشیم.

خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان نیز درباره این دیدار گفت: استاندار جدید خوزستان نگاه ویژه ای نسبت به بحث های عمران شهری و توجه خاصی به بحث های عمران روستایی دارد و امروز میزبان شهردار کلانشهر اهواز و اعضای شورای این شهر بودیم و گزارش کامل و جامعی از وضعیت شهرداری اهواز و اقداماتی که طی این مدت انجام داده ارائه شد.

محمد خانچی افزود: استاندار خوزستان نیز نکاتی را در رابطه با ارائه خدمات بهتر به مردم به ویژه اهوازی ها تذکر داد و تأکید کرد که باید تلاش شود اقدامات و اتفاقات خوبی در اهواز بیفتد و خوزستان با محوریت اهواز به الگوی خوبی در حوزه عمران شهری و معماری تبدیل شود و سطح رضایتمندی مردم اهواز نیز ارتقا یابد.

حمایت-محراب- از- اخذ -طلب -عوارض -آلایندگی -از -صنایع -آلاینده
پیام‌ها (0)
نوشتن پیام