صنعت برق هر تصمیمی برای ساعت اداری بگیرد، اجرا می‌کنیم

قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشستی که با حضور معاون وزیر نیرو در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم تحریم‌ها رفع شود و وضعیت کرونا نیز بهبود پیدا کند تا مردم به آرامش برسند زیرا مشکلات بسیار زیاد است و رفع تحریم‌ها می‌تواند به حل مشکلات کمک شایانی کند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: وقتی تحریم‌ها رفع شود به سرعت می‌توانیم امکانات وارد کشور کنیم و برخی از مطالبات را دریافت کنیم. رفع تحریم‌ها می‌تواند به مباحث واردات و صادرات نیز کمک کند و وضعیت کشور را در این خصوص بهبود ببخشد.

استاندار خوزستان با اشاره به وضعیت سدهای خوزستان گفت: در سدهایی که دارای نیروگاه برق آبی هستند تلاش شده که وضعیت آب به شکلی نباشد که به تولید برق برای استان و کشور لطمه‌ای وارد شود.

سلیمانی‌دشتکی عنوان کرد: در هفته‌های اخیر جلسات بسیاری در زمینه تنش آبی که ممکن است برای آب شرب، آب کشاورزی، نیشکر و صنعت در استان خوزستان به وجود بیاید برگزار شده است تا وضعیت را بررسی کنیم.

وی افزود: یکی از مهمترین جمع‌بندی‌های این جلسات آن بوده که از آب سدها برای شرب و کشاورزی در حدی استفاده شود که به تولید برق لطمه‌ای وارد نشود.

استاندار خوزستان با اشاره به بحث کاهش ساعت کاری ادارات برای مدیریت مصرف برق در استان خوزستان گفت: وزارت نیرو و صنعت برق هر تصمیمی در این خصوص بگیرد ما آن را اجرایی خواهیم کرد.

وی افزود: در این زمینه محدود شدن ساعت کاری ادارات و استفاده از دیزل ژنراتورهای ادارات و امکانات آن‌ها برای تامین برق مورد نیاز استان خوزستان از اقدامات مورد نظر است که اجرایی خواهد شد.

سلیمانی‌دشتکی گفت: در شهرها و روستاهای خوزستان الی ماشاءالله مشکل آب شرب و فاضلاب داریم. در فصل بارندگی نیز با مشکل روان‌آب‌ها مواجه هستیم.

وی افزود: در خوزستان بیش از ۷۰۰ روستا با تنش آبی شدید مواجه هستند و برخی از این روستاها اصلا آب ندارند یا آب با جیره‌بندی به دست آن‌ها می‌رسد.

صنعت-برق-هر-تصمیمی-برای-ساعت-اداری-بگیرد- اجرا-می‌کنیم
پیام‌ها (0)
نوشتن پیام