سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ Tuesday 16 April 2024

مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای خوزستان:

کمیته ویژه نظارت بر مجتمع‌های خدماتی بین راهی تشکیل شد

مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به رفع ممنوعیت تردد در محورها گفت: مجتمع‌های خدماتی رفاهی باید به صورت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم رعایت موارد بهداشتی در مجتمع‌های خدماتی بین راهی اظهار کرد: با توجه به رفع ممنوعیت تردد در محورهای کشور و تاکید وزارت بهداشت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خدمات‌رسانی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی باید با توجه به رعایت نکات بهداشتی انجام شود.

وی افزود: در این زمینه کمیته‌ ویژه‌ای با حضور نماینده فنی استانداری خوزستان، نمایندگان انجمن صنفی مجتمع‌های خدماتی رفاهی، شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی اهواز و آبادان، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان تشکیل شده است تا به صورت جدی بر این موضوع نظارت شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی برای تأمین دستکش و مواد ضدعفونی با مشکلاتی مواجه هستند که باید نسبت به رفع این مشکلات توسط کمیته اقدام شود تا ارائه خدمات از سوی این مجتمع‌ها به شکل بهتری انجام شود.

بهرامی‌نیا با بیان اینکه رستوران‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی غیرفعال هستند، عنوان کرد: علی‌رغم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع‌ها، باید نظارت های ویژه‌ای نیز از سوی کمیته انجام شود تا شاهد هیچگونه تخلفی در این خصوص نباشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند شرایط جوی، وضعیت محورها، موقعیت مساجد و مجتمع‌های خدماتی رفاهی و شکایات خود را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ پیگیری کنند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of