جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ Friday 19 April 2024

به مناسبت 29 دی ماه روز ملی هوای پاک صورت گرفت ؛

کاشت ۶۰۰ اصله نهال پیرامون دستگاه های حفاری شرکت ملی حفاری ایران

به مناسبت ۲۹ دی ماه روز ملی هوای پاک کارکنان شماری از دستگاه های حفاری شرکت ملی حفاری ایران مستقر در مناطق عملیاتی با همکاری واحد محیط زیست مدیریت (HSE) شرکت اقدام به کاشت ۶۰۰ اصله نهال پیرامون دکل ها، اردوگاه ها و روستاهای همجوار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سرپرست این واحد درباره این اقدام پسندیده گفت: این برنامه همه ساله در راستای اهتمام به حفاظت از محیط زیست و اهمیت غرس درخت در موقعیت دستگاه های حفاری صورت می پذیرد.

مریم حمیداوی افزود: این حرکت ارزشمند همچنین در جهت پاسخگویی به تعهدات زیست محیطی و اجرایی قوانین و مقررات مربوط با توجه به فرهنگ سازی به عمل آمده در بخش های مختلف شرکت به شکل حرکتی خود جوش درآمده است.

وی با این توضیح که از سال ۹۱ تاکنون از سوی واحد محیط زیست شرکت نسبت به کاشت نهال در اطراف ۴۰ دستگاه حفاری اقدام گردیده اظهار کرد: تهیه پاورپوینت و پوستر های های آموزشی، برگزاری مسابقات، راهنمایی و نحوه مدیریت و جلوگیری از آلودگی هوا در محیط های کارگاهی و دستگاه ها از دیگر اقدامات این واحد می باشد.

حمیداوی با بیان اینکه نهال های غرس شده از نوع برهان، کهور و کنوکارپوس است که کم آب خواه و با شرایط اقلیمی منطقه سازگاری دارد، ضمن تشکر از اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان گناوه در تهیه نهال این درختان، گفت: همزمان تعدادی نهال نیز بین ساکنان منطقه جفیر توزیع شد.

شرکت ملی حفاری ایران در سال های اخیر بیش از ۷۰۰ هزار متر مربع فضای سبز پیرامون ساختمان های اداری، مسکونی، کارگاه های عملیاتی و پشتیبانی و اردوگاه های دستگاه های حفاری ایجاد کرده است.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of