پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ Thursday 28 March 2024

رئیس دستگاه حفاری 35 فتح شرکت ملی حفاری ایران:

بیش از ۲۴۰۰۰ هزار ساعت کار بدون حادثه حاصل تلاش بی وقفه حفار مردان مستقر بر روی این دستگاه تحقق یافت

رئیس دستگاه حفاری ۳۵ فتح شرکت ملی حفاری ایران از تحقق ۲۲ هزار ساعت کار بدون حادثه در نتیجه تلاش بی وقفه حفار مردان مستقر بر روی این دستگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهدی حسن زاده در این باره گفت: رعایت نکات ایمنی و کاربست صحیح دستورالعمل های ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) شرکت و همچنین آموزش های تئوری و عملی حین کار از سوی اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی باعث ثبت این رکورد در دستگاه حفاری ۳۵ فتح شده است.

وی توانمندسازی و ارتقاء سطح دانش تخصصی افسران ایمنی مدیریت (HSE)، حضور فعال کارکنان عملیاتی در دوره های آموزشی ضمن خدمت، جدیت و دقت عمل، زمینه دستیابی به یک هزار شبانه روز کار بدون حادثه و صیانت از منابع انسانی و دکل حفاری، تجهیزات و متعلقات آن را فراهم آورد.

رئیس دستگاه حفاری ۳۵ فتح شرکت ملی حفاری ایران در رابطه با ایمن سازی محیط کار افزود: هر نوع هزینه کرد در زمینه آموزش و ایمن سازی محیط کار که به سلامت کارکنان و تجهیزات منجر می شود، سرمایه گذاری ارزشمند در جهت حفظ سرمایه های ملی تلقی می گردد.

حسن زاده که با ۳۹ سال سن جزو روسای جوان و با تجربه دستگاه های حفاری شرکت ملی حفاری ایران است، توضیح داد: از سال ۱۳۸۲ در این شرکت استخدام و تا کنون در تمامی بخش های عملیاتی فعالیت داشته و حدود چهار سال در سمت رئیس دستگاه انجام وظیفه می کند.

وی با بیان اینکه دستگاه ۳۵ فتح از شمار دستگاه های سبک با قدرت دو هزار اسب بخار است که تحت مدیریت عملیات حفاری – ۳ شرکت قرار دارد، اظهار کرد: این دستگاه از سال ۱۳۹۰ به ناوگان شرکت پیوسته و تاکنون ۲۹ هزار و ۶۲۴ متر حفاری را در کارنامه خود به ثبت رسانده است و در زمان حاضر در موقعیت نفت شهر در حال تعمیر و تکمیل یک حلقه چاه نفتی در حوزه عملیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران می باشد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of