پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ Thursday 25 April 2024

‌استاندار خوزستان:

مرزهای چذابه و شلمچه به هیچ وجه بسته نمی‌شوند‌

استاندار خوزستان با اشاره به عدم آماده شدن زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین(ع) در عراق‌ گفت: با وجود این عدم آمادگی اما احتمال بسته شدن مرزهای چذابه و شلمچه وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت مرزهای خوزستان‌ اظهار داشت: مشکلات تردد زائران عتبات عالیات در طرف کشور عراق وجود دارد و در خاک ایران از نظر تأمین غذا، حمل و نقل، آب مشکل خاصی نیست.

وی با اشاره به عدم آماده شدن زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین(ع) در عراق، بیان کرد: با وجود این عدم آمادگی اما احتمال بسته شدن مرزهای چذابه و شلمچه وجود ندارد.

استاندار خوزستان به برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازگشت زائران اباعبدالله الحسین(ع) به کشور بعداز زیارت عتبات عالیات اشاره و ادامه داد: ۴۰ دستگاه خودرو از طریق مرز شلمچه و ۲۱ دستگاه خودرو از طریق مرز چذابه با هدف جابه‌جایی زائران اباعبدالله الحسین(ع) طی روز گذشته به عراق انتقال داده‌ شدند.

شریعتی در پایان از انتقال بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از طریق پایانه مرزی شلمچه باهدف جابه‌جایی زائران به کشور عراق اشاره کرد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of