پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ Thursday 25 April 2024

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

سینما در خوزستان ریشه دار است

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در حوزه سینما با توجه به داشته های استان و سوابق آن، سینما ریشه دار است.

به گزارش مهر، ناصر آریایی در آئین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید انجمن سینمای جوانان خوزستان در تالار اجتماعات اداره کل ارشاد استان اظهار کرد: هر چه تعداد جمعیت بیشتر شود رسالت رئیس جدید انجمن سنگین تر می شود و این نشان می دهد که سینما چقدر محبوب است.

وی با بیان این که گستردگی حوزه فرهنگ در خوزستان به اندازه گستردگی آن است، افزود: در خوزستان تنوع موسیقی به حدی بالا است که در هیچ نقطه ای از کشور این تنوع را نداریم.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: در حوزه سینما با توجه به داشته های استان و سوابق آن، سینما ریشه دار است.

آریایی با بیان این که همه باید کمک کنیم تا اتفاق جدیدی در خوزستان رخ دهد، گفت: تفاهم نامه هایی با سازمان سینمایی بستیم و تعهداتی در برابر انجمن سینمای جوانان خوزستان داریم. مکاتبات این تفاهم نامه انجام شده و در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: در کنار انجمن سینمای جوانان خوزستان هستیم و امیدواریم شاهد پیشرفت بیشتر انجمن سینمای جوانان خوزستان باشیم.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: حرکت در این مسیر نیاز به عشق، علاقه و شوق دارد و از حمید آل حمودی به خاطر زحماتی که انجام داده است، تشکر می کنم و امروز سرنوشت انجمن سینمای جوانان خوزستان را به کیخایی می سپاریم.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of