جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ Friday 29 March 2024

در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک در موضوع تکریم ارباب رجوع؛

سامانه پیام رسان امور کارکنان شرکت ملی حفاری ایران راه اندازی شد

رئیس امور کارکنان مدیریت منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران از راه اندازی سامانه پیام رسان امور کارکنان شرکت موسوم به (سامانه پاک) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران رضا کرایی روز یکشنبه (۱۴ مهرماه) در توضیح بیشتر در این باره گفت: این سامانه در راستای اهداف دولت الکترونیک و طرح تکریم ارباب رجوع راه اندازی و در مرحله اجرایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این سامانه مکمل سامانه مکانیزه تسویه حساب کارکنان است که مهرماه سال ۹۶ راه اندازی گردید، افزود: سامانه پیام رسان امور کارکنان کلیه اقدامات اداری در حوزه های مختلف از جمله ترفیعات، انتقالات، احکام حقوقی، هزینه های بهداشت و درمان، حقوق و دستمزد و … را در بر می گیرد.

کرایی در پیوند با این مطلب اظهار کرد: اجرای طرح سامانه مکانیزه تسویه حساب کارکنان که به شکل پایلوت راه اندازی و مراحل تسویه حساب کارمند در زمان بازنشستگی را بدون حضور مکرر او به بخش های مختلف شرکت به صورت سیستماتیک را شامل می شد موجبات رضایتمندی کارکنان را در بر داشت و همین امر زمینه ساز توسعه آن و شکل گیری سامانه پیام رسان امور کارکنان را فراهم ساخت.

رئیس امور کارکنان مدیریت منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران گفت: این سامانه که در سطح شرکت ملی نفت ایران برای نخستین بار اجرایی شده است در نتیجه هم افزایی میان کارشناسان امور کارکنان مدیریت منابع انسانی و مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت طراحی و راه اندازی گردیده است.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of