شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 20 April 2024

از ۱۴ مهر ماه ؛

تردد ‌بارهای ترانزیتی در مرزهای شلمچه و چذابه ممنوع است

رئیس پلیس‌راه خوزستان از ممنوعیت تردد بارهای ترانزیتی در مرزهای شلمچه و چذابه از تاریخ ۱۴ مهرماه خبر داد و گفت: برای تردد کامیون‌ها و تریلرها در مسیر اهواز ‌ـ خرمشهر و اهواز ـ چذابه از روز ۱۷ مهرماه ممنوعیت اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی امروز در جمع خبرنگاران بابیان این‌که ایمن‌سازی جاده‌ها تا جایی که امکان داشت انجام شد اظهار داشت: در بحث توسعه جاده‌ها متأسفانه به دلیل این‌که عملیات آن دیر شروع شد و تعدادی از زیرساخت‌ها نیز در سیلاب از بین رفت همچنان با مشکل مواجه هستیم.

وی افزود:در بعضی مقاطع منتهی به مرزها عرض جاده کم است که رانندگان نیاز است با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

رئیس پلیس‌راه خوزستان بابیان این‌که از ۱۷مهرماه کلیه عملیات راهداری تعطیل می‌شوند گفت: عملیات شروع‌شده برای تعریض جاده سوسنگرد به بستان تا این تاریخ بعید است تمام شود.

دولتشاهی با تأکید بر ایمن‌سازی جاده‌های مواصلاتی به مرزها ادامه داد: در مرز چذابه ۲پارکینگ با ظرفیت ۵۰هزار خودرو آماده است،عملیات آسفالت جاده مواکب نیز در حال انجام است که امیدواریم تا ۱الی۲ روز آینده تکمیل شود.

وی بابیان این‌که از تاریخ ۱۴مهرماه تردد بارهای ترانزیتی در مرزهای چذابه و شلمچه ممنوع می‌شود خاطرنشان کرد: برای تردد کامیون‌ها و تریلرها در مسیر اهواز ـ خرمشهر و اهواز ـ چذابه از روز ۱۷مهرماه ممنوعیت ایجاد می‌شود.

رئیس پلیس‌راه خوزستان از ممنوعیت تردد در از ۱۵ مهرماه برای اتوبوس‌ها در محور ایذه ـ دهدز خرداد و گفت: این ممنوعیت‌ها از یکم آبان ماه برداشته خواهد شد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of