پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ Thursday 18 April 2024

فرمانده انتظامی خوزستان:

۱۰ استان معین در تأمین امنیت مرزهای شلمچه و چذابه هستند

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ۱۰ استان معین خوزستان در تأمین امنیت مرزهای شلمچه و چذابه در ایام اربعین حسینی هستند.

به گزارش مهر، سردار حیدر عباس زاده در جریان بازدید از زیرساخت‌های مرز شلمچه در جمع خبرنگاران افزود: نیروی انتظامی به عنوان مسئول کمیته انتظامی و امنیت ستاد اربعین همکاری بسیار خوبی را با سایر دستگاه‌ها در جهت تأمین امنیت مطلوب زائران اربعین دارد.

وی اظهار کرد: در حوزه انتظامی، اطلاعاتی و تردد برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده ضمن اینکه برای تأمین امنیت و نظم در مواکب و پارکینگ‌ها نیز تدابیر لازم اتخاذ شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: نیروهای زیادی از استان‌های معین اعم از یگان ویژه ناجا، راهنمایی و رانندگی و پلیس‌راه در اختیار نیروی انتظامی خوزستان قرار داده شده تا با همکاری یکدیگر و همراهی سایر دستگاه‌ها بتوانیم به بهترین شکل ممکن نظم و امنیت را برقرار و در حوزه انتظامی، ترافیکی و کنترل جمعیت اقدامات مناسب و به موقعی را به انجام برسانیم.

سردار عباس زاده یادآور شد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده امید می‌رود تا رضایتمندی بسیار خوبی را از سوی زائران به لحاظ امنیت در مرزهای شلمچه و چذابه، شاهد باشیم.

وی گفت: به منظور کنترل ترافیک در جاده‌های منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه و کنترل عبور و مرور در ورودی‌های استان تدابیر خوبی اندیشیده شده ضمن اینکه گشت‌های ترافیکی در نقاط حادثه‌خیز حضور دارند.

سردار عباس زاده افزود: به منظور تقویت نیروهایمان از سوی استان‌های معین نیروهای پلیس و راهور را در اختیار ما گذاشته‌شده تا نظم و امنیت به شکل بهتری برقرار شود.

وی اظهار کرد: در بحث تردد کامیون‌های حمل بار در زمان مشخصی انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی خوزستان از زائران اباعبدالله الحسین خواست تا با گذرنامه به مرزها بیایند و قوانین کشور عراق را رعایت و به آن احترام بگذارند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of