چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ Wednesday 24 April 2024

با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

آزمایشگاه خوردگی فلزات شرکت فولاد اکسین خوزستان افتتاح شد

همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، آزمایشگاه خوردگی فلزات ( HIC/SSCC) شرکت فولاد اکسین خوزستان در اهواز افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، امروز، ۸ مهرماه حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، آزمایشگاه خوردگی فلزات ( HIC/SSCC) شرکت فولاد اکسین خوزستان در راستای ارائه ورق های خاص در اهواز را افتتاح کرد.

آزمایشگاه خوردگی فلزات در راستای اجرای مفاد قرارداد خط لوله گوره به جاسک، با تلاش واحدهای خرید و پشتیبانی، امور مهندسی، آزمایشگاه و سایر واحدهای شرکت تکمیل و راه اندازی شد.

ساختمان آزمایشگاه خوردگی فولاد اکسین خوزستان متشکل از آزمایشگاه مکانیک، آزمایشگاه متالوگرافی و آزمایشگاه خوردگی فلزات بوده که عملیات ساخت آن از خردادماه سال جاری طبق برنامه از پیش تعیین شده و با تلاش سایر واحدهای شرکت و بکارگیری پیمانکاران داخلی در راستای ارائه محصولات با کیفیت و مطابق استانداردهای صنایع مصرف کننده آغاز شد و در تاریخ ۱۵ شهریورماه امسال اولین نمونه ورق در این آزمایشگاه تحت آزمایش قرار گرفت.

ظرفیت کاری آزمایشگاه خوردگی فلزات در هر نمونه آزمون بر اساس استاندارد، دارای ابعاد ۲۰*۱۰۰ میلیمتر است و نمونه ها در روش تست HIC به مدت ۹۶ ساعت و در روش تست SSCC به مدت ۷۲۰ ساعت تحت آزمایش قرار می گیرند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of