جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ Friday 29 March 2024

مدیر مخابرات منطقه خوزستان:

زائران در مرز‌ها مشکل آنتن دهی و اینترنت نخواهند داشت

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با تهمیدات اندیشیده شده، زائران اربعین حسینی در مرزهای استان مشکل آنتن دهی و اتصال اینترنت نخواهند داشت.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در تشریح اقدامات انجام شده در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه در ایام اربعین حسینی گفت: اقداماتی که در زمینه ارتباطات سیار از سوی مخابرات استان انجام شده می‌توان به ​نصب و راه اندازی ۴ سایت ثابت جایگزین سایت‌های پرتابل B.T.S در مسیر‌های چذابه و شلمچه با تکنولوژی ۳G و ۴G اشاره کرد که کلیه مراحل نصب و راه اندازی در سال ۹۷ انجام شده است.

او ​راه اندازی ۶ ایستگاه پرتابل بصورت تمام تکنولوژی (۴G.۳G. ۲G) در پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه و تامین برق مورد نیاز آن‌ها با هماهنگی شرکت توزیع برق را از دیگر اقدامات انجام شده در این مرز‌ها عنوان کرد.

فلاح زاده اظهار داشت: ​نصب و راه اندازی تکنولوژی ۳G‏‏/۴G در سایت‌های فکه، شهید آوینی و میشداغ، ​استقرار تیم نگهداری بصورت آماده باش ۲۴ ساعته (۶ نفر به صورت ۲۴ ساعته)، تقویت سیستم تغذیه نیرو و تأمین سوخت مورد نیاز سیستم‌های برق اضطراری، ​پایش پوشش و ترافیک شبکه به صورت شبانه روزی و تقویت سیستم خنک کنندگی سایت‌های تلفن همراه از دیگر اقدامات شرکت مخابرات خوزستان برای رفاه زائران و مشترکان اربعین حسینی به شمار می‌روند.

این مقام مسئول تصریح کرد: تامین ۳G پهنای باند مورد نیاز مشترکین همراه اول در پایانه‌های شلمچه و ۳G چذابه و سرویس دهی ۲۰ سایت B.T.S در اماکن مورد نظر نیز انجام خواهد شد.

اتصال مرز‌های شلمچه و چذابه به سیستم‌های تلفن ثابت

مدیر مخابرات منطقه خوزستان درخصوص سیستم‌های انتقال، شبکه فیبر، دیتا، نیرو و تلفن ثابت بیان داشت: پایانه‌ها به شبکه فیبر نوری کاملا متصل هستند و عملیات تکمیل آن پارسال انجام شده است.

به گفته رحیم فلاح زاده، ۲ سیستم فایبرهوم ۷۸۰ با امکان انتقال ۱۰G پهنای باند به منظور تامین نیاز‌های ارتباطی سایر اپراتور‌ها و دستگاه‌های خدمت رسان و مانیتورینگ ۲۴ ساعته شبکه انتقال نصب می‌شود.

او در ادامه، برقراری و واگذاری ۳ لینک E۱ در چذابه ویک لینک E۱ در شلمچه به نیروی انتظامی، ​عملیات برگردان ۳G و ۴G همراه اول و ایرانسل در رک جدید، ​نصب و بهره برداری از دوسری باطری ۶۰۰A‏‏‏ ‏‏- ۴۰۰A و دورک یکسوکننده ۱۸۰A در چذابه، ​نصب و راه اندازی یک دستگاه دیزل ژنراتور ۱۷KVA‏‏‏‏‏- یکسری باطری ۴۲۰A و یک رک یکسوکننده ۱۸۰A در شلمچه، ​اتصال منصوبات سیستم‌های انتقال، تلفن همراه به برق اظطراری پایانه به منظورافزایش پایداری شبکه تغذیه نیرو و ​ارائه خدمات تلفن ثابت به دستگاه‌های خدمت رسان مستقر در پایانه‌های شلمچه و چذابه از جمله خدمات شرکت مخابرات استان خوزستان به زائران اربعین حسینی در ایام راهپیمایی عظیم اربعین حسینی برشمرد.

فلاح زاده اذعان داشت: همچنین سیستم wifi نصب و راه اندازی می‌شود و خدمات بر خط به مشترکین همراه اول در پایانه‌های شلمچه و چذابه ارائه خواهد شد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of