جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ Friday 29 March 2024

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین :

بدهکاری‌ها تسویه می‌شود

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین از تلاش‌های انجام شده جهت تسویه بدهکاری‌های شرکت و رفع شکایت حقوقی در این زمینه آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین، مجمع عمومی شرکت فولاد اکسین امروز در محل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با حضور نمایندگان سهامداران ، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، حسابرس مستقل و بازرس قانونی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین به عنوان دبیر جلسه گزارش عملکرد سال ۹۷ را تشریح و در ادامه ضمن ارائه گزارش سال ۹۸ از تلاش پرسنل شرکت جهت تولید ورق های محیط ترش تقدیر و تشکر کرد .

وی در ادامه جلسه از تلاش‌های انجام شده جهت تسویه بدهکاری‌های شرکت و رفع شکایت حقوقی در این زمینه آن خبر داد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین با ارائه گزارشی از تولید ورق‌های api در پروژه های بزرگ نفت کشور گفت: امروز همه ما باید به حضور در پروژه از کوره به جاسک افتخار کنیم که این حضور بدون حمایت های سهامداران و هیات مدیره شرکت و تلاش های پرسنل شرکت میسر نبود و نیست.
در ادامه مدیرعامل شرکت راهکارهای پروژه فولاد سازی شرکت را به منظور تامین مواد اولیه تشریح کرد.

در ادامه جلسه جاویدی رئیس مجمع از ارائه گزارش مدیرعامل شرکت و از تلاش های انجام شده تشکر کرد و گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم تا چالش ها را پشت سر بگذاریم.

در ادامه جلسه حسابرس‌های قانونی شرکت به ارائه گزارش های مالی پرداختند و بعد از ارائه گزارش حسابرس‌ها ، نماینده‌های سهامداران سئوالات خود را از مدیرعامل شرکت پرسید. در پایان نیز رئیس مجمع از عملکرد و تلاش های مدیرعامل و هیات مدیره تقدیر کرد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of